Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Why am i not suprised at all?
Men läser man bara JUST den meningen kan det ju vara ironi mot att allt privatiseras nu för tiden, så varför skulle vatten vara ett undantag??

:banghead:

kl

VV: Somnade för en stund sen och vaknade nyss och visste varken var jag var eller vilken tid på dygnet klockan var!:p

Va bra lil-sis
då kan du se fram emot en framtid utan skulder efter ett tag...

MMBetsybabe

Försöka sova nu. Inte lätt med värk i hela kroppen :(
Men hoppas kunna jobba imorrn, rätt mkt hela veckan ju :)

vv.
Fullt upp och har inte läst denna tråden på ett tag så har säkerligen missat en del... Hoppas att det är fint med alla här och att ni haft fint väder i helgen, för i dessa trakterna har det verkligen känts som vår :D :bump:

JA, det var jätteskönt att sitta ute igår och kolla hur bra kaninerna hade det :)

Äntligen lite värme med ju :)

Haha kan man bli det?
Gjort av med typ de sista pengarna nu. Fasiken vad dyr oxisen är fast jag nästan är på taket på högkostnadsskyddet.

KL:

Jag kryper ur skinnet! Min kropp och min hjärna behöver fysisk aktivitet. Undrar om det gör ngn skillnad på foten om jag tränar eller inte.

Stampat frusen torv. Drygt tre veckor har jag gått nu och jag vill träna nu.

Var det så länge sen och den är fortfarande inte bra? Fy vad jobbigt!:(
Förstår att du börjar bli smått galen!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Syftet med den här tråden är att posta roliga bilder relaterade till Donald Trumps andra presidentskap. Syftet är inte att posta en... 2 3
Svar
43
· Visningar
4 070
Senast: VLMF
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar... 15 16 17
Svar
339
· Visningar
6 901
Senast: pepp
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
2 142
Senast: WS6
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
13 506
Senast: qitis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• WE-tråden
  • Bruksprovet 2025