Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Jag hatar känslor, hatar, hatar, HATAR!
Åh, orkar inte mer..
*går och gräver min grav*

Mimi, jag hoppas mormor får all hjälp hon behöver och att hon blir bättre :)

VV inatt micrade jag inga bebisar, men kan någon förklara för mig hur man kan "uppfinna" japanska jordgubbsträd för jag vill ha ett efter min dröm!

Så jävla less. Orolig för foten. Jag ville ut och jogga. Nu har jag jätteont och jag är både rädd och ledsen. I övrigt är jag trött på allt och inget. SUCK

kl

VV: Vill klippa luggen idag men är lite rädd! Men vadfan, det är ju bara hår liksom!

Vv jäkla skitkropp jag har. Känns som mer fel än rätt i den idag :( diffusa magsmärtor, sug i trakten av magsäcken, illamående, trött i musklerna för ingenting, svettas som en gris (vi har ju visserligen haft 10 plus här idag) och en envis huvudvärk. :(

Usch, låter inte alls kul!:(:( Hoppas det blir bättre imorgon!

kl

VV: Jag klippte mig!:love: Hittade en urbra frisörska som förstod PRECIS hur jag kände inför mitt hår osv!:D

vv: Har varit till naprapaten idag, eller som jag kallar honom "satans sadist" :D han vet att jag har en rejäl smärttröskel eftersom jag har spänningar och låsningar överallt och ändå jobbar för fullt så han retar mig alltid när han vet att det han gör gör ont. Kanske lite knäppt men det hjälper mig att stå ut :p plus att han är superbra så jag mår alltid toppen när jag har varit där.

Totalt VV men i alla fall :)

Jag måste bara få säga att jag är fruktansvärt sprudlande glad :bump:, mår bra trots de problem med leder och värk som jag har och har nu varit uppe på hästryggen för första gången i år, två dagar i rad. Så jag hoppas att jag kan få ha "raksträcka" ett tag nu.

Jag är G L A D !!! :banana:

*kn*

vv. Idag gjorde jag spirometriundersäkning för första gången.. haft astma i över 20 år men aldrig gjort ett sånt förut förvånande nog..

Jag tänkte före att jag säkert bara kommer ta upp deras tid och inga fel alls på mig och blabla..
gjorde testet först utan medicin och sen med medicin och fick 12% bättre värden efter medicin.. det var visst mindre bra då det tyder på att jag har för lite medicin så jag är visst lite sjukare än vad jag trodde..

KFM beviljar skuldsanering och jag har svårt att se varför företagen skulle säga nej, de har fått in drygt 200.000kr redan och med saneringen får de in 256.000kr till. Galet mycket när det var 178.000 från början.

På 10 år så motsvarar det en ränta på 16% så det är inte så sjukt som det verkar vid första anblicken.

Men man kan ju konstatera att de kommer att ha fått betalt med en redig ränta.
Så de borde vara nöjda nu kan man tycka.

Håller med. Hoppas alla företag går med på det nu.
Mims: inte jag heller...får snart panik, men ska åka och storhandla i em så kan inte ta medicin heller.
Less på att man inte kan påverka utan bara vänta.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
11 12 13
Svar
251
· Visningar
5 096
Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 407
Senast: Tarnin
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 963
Senast: netia
·
Övr. Barn Kände mig manad att starta nästa tråd, så vi fortsätter väl här 😊 Fortsätt dela med er av vad ni och ungarna hittar på!
57 58 59
Svar
1 176
· Visningar
61 604

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka