Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Så jävla less. Orolig för foten. Jag ville ut och jogga. Nu har jag jätteont och jag är både rädd och ledsen. I övrigt är jag trött på allt och inget. SUCK
Vv jäkla skitkropp jag har. Känns som mer fel än rätt i den idag diffusa magsmärtor, sug i trakten av magsäcken, illamående, trött i musklerna för ingenting, svettas som en gris (vi har ju visserligen haft 10 plus här idag) och en envis huvudvärk.
vv: Har varit till naprapaten idag, eller som jag kallar honom "satans sadist" han vet att jag har en rejäl smärttröskel eftersom jag har spänningar och låsningar överallt och ändå jobbar för fullt så han retar mig alltid när han vet att det han gör gör ont. Kanske lite knäppt men det hjälper mig att stå ut plus att han är superbra så jag mår alltid toppen när jag har varit där.
Jag måste bara få säga att jag är fruktansvärt sprudlande glad , mår bra trots de problem med leder och värk som jag har och har nu varit uppe på hästryggen för första gången i år, två dagar i rad. Så jag hoppas att jag kan få ha "raksträcka" ett tag nu.
vv. Idag gjorde jag spirometriundersäkning för första gången.. haft astma i över 20 år men aldrig gjort ett sånt förut förvånande nog..
Jag tänkte före att jag säkert bara kommer ta upp deras tid och inga fel alls på mig och blabla..
gjorde testet först utan medicin och sen med medicin och fick 12% bättre värden efter medicin.. det var visst mindre bra då det tyder på att jag har för lite medicin så jag är visst lite sjukare än vad jag trodde..
KFM beviljar skuldsanering och jag har svårt att se varför företagen skulle säga nej, de har fått in drygt 200.000kr redan och med saneringen får de in 256.000kr till. Galet mycket när det var 178.000 från början.
Håller med. Hoppas alla företag går med på det nu.
Mims: inte jag heller...får snart panik, men ska åka och storhandla i em så kan inte ta medicin heller.
Less på att man inte kan påverka utan bara vänta.
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.