Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för Värdelöst Vetande del 28

VV

Hoppsan, jag håller på att få separationsångest här märker jag. Sonen åker bort över helgen på handbollscup.

Nejdå, jag ska inte visa honom vad jag känner :) Go och glad kexchoklad... eller hur var det nu igen :p

VV hittade den officiella webshoppen för Simon's cat. dumt drag att gå in och titta, man vill ju ha allt ju!

Trött på att bli tagen för given..
Lite lessen och trött idag, är inne på mitt tredje glas vin..borde äta men nåja.. det finns bananer hemma..

Jag hade planer för idag, men som vanligt så är det nyckfullheten hos den andre som avgör. Denne har inte svarat i telefon på hela dan så nu skiter jag i det..
Om jag vetat det hade jag åkt med bussen i morse och hunnit gjort lite :cry:
orkar inte med sånt här... fy faaan.. nej mer vin och sen sova. Jag köper ju eg aldrig hem sprit då jag vet med mig att jag har en beroendepersonlighet, men köpte en dunk vin för några veckor sen så... men späder med kolsyrat vatten.
Orkade inte börja ringa runt heller.. bättre att deppa ensam än att göra nån mer deppa :D

Men å så taskigt! Försök inte dränka sorgerna bara, jag testade det förra veckan och jag rekomenderar det inte...man mår satan så mycket dåligare dagen efter:( styrkeramar till dig!

vv: inte för att jag har PMS eller så men om någon kläcker när man har mensvärk från h*lvete att han skrattar pga skadeglädje så har man rätt att sura till lite även om han nog skojade på nåt konstigt höger.....:rage::angel:

Ingen risk. Är för medveten om risken med det.
Bara jobbigt att orka med dagen idag. Har haft lite för många såna dar det sista.
Kom på nu att jag har lergigan men det får jag inte ta när jag druckit. Suck...

Ja, det gjorde jag i typ 1 timme imorse ju, och det var då jag kom på att jag ville ha böckerna därav att jag hittade shoppen och nu vill jag ha halsbandet, kattsakerna, böckerna, skrivblocken, bokmärkesmagneterna, t-shirts, pins, örhängena (jag har inga hål längre dock, men ska ju ta någon dag...) och och och...

Jag känner verkligen igen "min" katt i den katten också.

Fördelen är att det är tullfritt (?) från England? :p

Har ont i en fot.
Handlat lite kläder.
Känner mig värdelös.
Väntar på Suits.

vv: tycker det känns jobbigt att det känns som om man aldrig får vara helt glad och lycklig, alltid är det något som stör idyllen....:(

vv: Borde åka till Falun och jobba (fast det är inte något akut som måste fixas) MEN det är ju så sabla fint väder. Jag vill fixa i trädgården istället så det får nog bli det :p

Tillägg: Det är väl inte för tidigt att köra röjsåg även fast det är söndag?!

I min familj hade nog både röjsåg, motorsåg och gräsklippare körts redan (pappa är nog ute och gör sådant kl 8-9 tror jag :p)

VV eftersom jag var så duktig och städade och plockade så mycket igår så kan jag med gott samvete sitta inne med persiennen nere idag ;)

KAn lova att det INTE uppskattas att köra sånt kl 8 en helg i ett villaområde ;)

Har huvudvärk nu, får ta ett par Alvedon och nej, jag sover inte det minsta bra när jag druckit.. vaknade redan vid tio i sju, men låg och slumrade till 10 sen.
Dricker kaffe och är irriterad för att jag kom på försent att jag hade medicin hemma mot att jag mådde så dåligt, men de får man ABSOLUT inte ta med sprit så...

Fan och hans moster... blir till att ta groggymedicinen i alla fall :(
Nu har jag fått nog....

Fast pappas grannar har aldrig klagat, och flera andra längs med gatan håller på ute tidigt de också ;) På gården i skogen kan vi nog hålla på dygnet runt utan att någon hade brytt sig ;) Det är heller ingen som klagat när han spelat finsk musik för hela gatan ibland ganska långt in på natten.

VV funderar på att testa och göra kladdkaka i micron.

Tål det mesta i ljudväg fast jag blev less när grannen BÖRJADE såga strax innan kl 11 på natten mitt i veckan. Jag travade över och sa att jag gärna ville sova eftersom jag skulle upp och jobba dagen efter. Svaret blev: "Ojdå" :D men de är hyggliga, jag fick sova :p

Jo, jag är ganska tålig jag med, och tycker att jag inte ska klaga om de håller på mellan säg 9 och 21 på helgerna. Kl 23 en vardag förstår jag ju att man går och säger till, det gör ju inte en till surkärring direkt ;)

Dålig magkänsla.
Får inte tag på sambon.
Har ingen bil i Tierp så jag får ta bussen och sen gå sista 12 kilometrarna.

:(

Usch :(

VV: Mormor ringde för en stund sedan och berättade att husläkaren sa att hon har kärlkramp! :cry:
Ok, hon fick medicin och jag vet av stor egen erfarenhet att vi har några av landets bästa kardiologer här...men ändååååååååå! Inte min mormor!!! :cry: :cry:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
11 12 13
Svar
241
· Visningar
4 954
Senast: pepp
·
Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 406
Senast: Tarnin
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 882
Senast: netia
·
Övr. Barn Kände mig manad att starta nästa tråd, så vi fortsätter väl här 😊 Fortsätt dela med er av vad ni och ungarna hittar på!
57 58 59
Svar
1 163
· Visningar
60 984

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ridkjol
  • Ringkota, operation!?
  • Skadade hästar och konvalescenter