Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för Värdelöst Vetande del 28

HAhah kanske skulle ha det när jag träffar dotterns pappa.. har fortfarande känning av migränen sen inatt..

Vilken jävla idiot.. så komplett och totalt jävla galen,...... :(

men vad i hela friden.. när ska migränen försvinna?? Nu börjar anfallet om igen..
Jag brukar bara ha det när jag sovit dåligt, men nu var det ju mötet igår som drog igång det.
Men jag trodde det skulle gått över tills imorrn ju.. fan om jag inte kan jobba imorrn....

VV inatt har jag drömt att jag legat på sjukhus och i drömmen trodde personalen att jag höll på att dö för jag låg så stilla och andades knappt (jag levde men kunde inte röra mig, andas eller öppna ögonen först). Jag misstänker jag är liiiite orolig pga läkarbesöket/proverna.

Usch låter ju inte alls kul.

Migränen ger sig inte... :(
Får försöka åka in o köpa med sen.

VV: När man inte lyckas bryta ett panik/ångesttillstånd med MedvetenNärvaro så stoppar man i sig en sked tabasco...jag lovar att känslan och intrycken byts fortare än kvickt :D

När snön fortfarande var lättillgänglig så nöjde jag mig med att kasta snöboll eller hålla snön i handen och fokusera på den.
Men nu antar jag att jag får ta med mig en flaska tabasco i väskan :p

Tack för tipset, jag ska ta dig på orden! ;)

Jag har en iPhone med Telia. När jag ringer 120 så får jag saldo plus hur mkt datamängd jag har förbrukat respektive har kvar. Men den här månaden syns inte datamängden. Varför?

När snön försvinner helt och inte går att få tag i, testa en utslagen kotte. En sån där som sticks lite lagom överallt, gärna en stor grankotte.

Eller en näve isbitar. Se upp för förfrysning bara.

Kan det funka tro? Annars var ju tabasco inte så tokigt... :D

Nä, tabasco får det bli! Har jag den med mig överallt behöver jag inte leta i kris och panik heller :D

Sitter och läser för motorsågskörkortet .Skittråkigt snart måste man väl ha kort för att gå på toa .Ska snart plugga traverskurs och yrkesförar kompetens och förnya heta arbeten och arbete på väg Stön ....

Vansinnigt trött, har sovit en timme bara och nu är jag p väg till jobbet :(
Men slutar 13:30. Det blir ju ändå några timmar eftersom jag börjar 06:15

kl

VV: Måste köpa ny säng, denna rygg- och nacksmärta som jag får knäcker mig!

kl

VV: Måste köpa ny säng, denna rygg- och nacksmärta som jag får knäcker mig!

Låter som en bra idé, jag har också haft problem med ryggen ett tag och tog tag i detta genom att köpa ny säng/madrasser. Känner faktiskt skillnad :bow:

vv

Konstigt, ungefär var tredje vecka blir jag förkyld. I munhålan. Men svullet tandkött och blåsor och tar ett tag innan det försvinner.

Nu senast (inatt) var jag oxå lite nästäppt, men annars bara i munnen som det sitter. Sköljer med listerine så försvinner det snabbare iaf.

Tycker bara det är knepigt...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
11 12 13
Svar
241
· Visningar
4 907
Senast: pepp
·
Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 402
Senast: Tarnin
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 756
Senast: netia
·
Övr. Barn Kände mig manad att starta nästa tråd, så vi fortsätter väl här 😊 Fortsätt dela med er av vad ni och ungarna hittar på!
56 57 58
Svar
1 147
· Visningar
60 094

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka