Barbabelle
Trådstartare
Ja har ni några smarta restips?
Tex gällande packning eller smarta saker att ha med sig?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har alltid tandborste, litet kit med ansiktskräm/deo samt mediciner, T-shirt/topp samt två par trosor och strumpor i handbagaget ifall resväskan kommer bort.Ja har ni några smarta restips?
Yes! Helst med påsklämmor så att de håller tätt. Under senaste resan kom jag också på att det är himla bra om påsarna har olika färger och man har en liten lista som påminner om att rosa=trosor, lila=strumpor, blå=smutsigt... o.s.v.Packpåsar! I alla fall för längre resor, eller rundresor där man har kvar det mesta resväskan/ryggsäcken.
T ex en påse för trosor, en för strumpor, bh, t-shirt m m. Och minst en för smutstvätt.
Jag har trott detta var en självklarhet för de flesta men när jag pratade packning med medresenärer på min senaste resa hade flera inte ens hört om det.
Tunna innetofflor! Ikea har https://www.ikea.com/se/sv/p/tasjoen-morgontofflor-gra-00391937/Ja har ni några smarta restips?
Mina är i olika färger från fjällräven och har snören med dragsko. Mycket praktiska och är nu närmare 20 år gamla.Yes! Helst med påsklämmor så att de håller tätt. Under senaste resan kom jag också på att det är himla bra om påsarna har olika färger och man har en liten lista som påminner om att rosa=trosor, lila=strumpor, blå=smutsigt... o.s.v.![]()
Jag använder "packpåsar" från Eagle Creek. Så himla bra. Olika storlekar för olika grejer. Ordning och reda i packningen och allt kommer fram skrynkelfritt.Packpåsar! I alla fall för längre resor, eller rundresor där man har kvar det mesta resväskan/ryggsäcken.
T ex en påse för trosor, en för strumpor, bh, t-shirt m m. Och minst en för smutstvätt.
Jag har trott detta var en självklarhet för de flesta men när jag pratade packning med medresenärer på min senaste resa hade flera inte ens hört om det.