Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Vet puckot om det...? :angel: :devil:

VV: Är så hiiiimla trött...sovit dåligt, städat hela morgonen och tränat efter det.
Nu ska vi snart iväg och se ifall det blir en vidare färd mot stockholm eller inte :p

Idag har man kunnat titulera mig som en bitterfitta. Citerar från fb.

"Haaaatar grupparbeten!
Inte ofta jag blir sur inför folk som egentligen inte direkt känner mig men idag har jag väl osynlig PMS eller något. På engelskan skulle vi läsa genom en text och sedan besvara två frågor. Bör jag tillägga att de två jag jobbade med började prata om hur det går för dem på naturkunskapen? Efter någon minut eller två bad jag "vänligt" att "tyvärr är fokus inte på er naturkunskap utan på engelskan, hur vore det att fokusera på det? Betydligt bättre då vi ska PRATA om de två uppgifterna vi fick". Jag nämnde att jag kan ta uppgift 5 så kan de ta uppgift 6 ihop. Men efter tre minuter började båda ta fram sina mobiler för att visa bilder på sina hästar."

ÄMVV (ännu mer värdelöst vetande): Det luktar fotsvett här.

Vet puckot om det...? :angel: :devil:

VV: Är så hiiiimla trött...sovit dåligt, städat hela morgonen och tränat efter det.
Nu ska vi snart iväg och se ifall det blir en vidare färd mot stockholm eller inte :p

Haha puckot bryr sig nog inte för det intyget vet jag inte var det är :D
Idag får jag gratis tallrikar, muggar plus två positionsstolar :)
Bra med bortskänkessidor :)

vv 1 : En stor pusselbit är på plats och jag känner mig inte längre ensam, förstår så mycket mer om mig själv nu. Har lixom "hittat hem" i mig själv på nåt vis. Har fortfarande en del att jobba med men nu jäklar:devil: jag är inte ensam :)

vv 2 : Räckte med en grundlig tanke om en sked tabasco för att stoppa, tack fina whwycd , du är inspirerande!:bow:

Vad kul Sonic! :)

VV idag har vi varit lite folk på jobbet, en trasig maskin och ganska mycket prover för att vara en torsdag och ändå har jag rensat bland pärmar på mitt ena område som jag ansvarar för. Känns bra! Sedan att jag inte orkade gå och simma känns väldigt mycket mindre bra :(

Glömde högtalarna :) fast de är mer för grannens bröllop :D

Idag åker vovve hem :) men jag ska hälsa på i helgen.

Låter som en bra idé, jag har också haft problem med ryggen ett tag och tog tag i detta genom att köpa ny säng/madrasser. Känner faktiskt skillnad :bow:

Jag märker hur stor skillnad som helst när jag sover hos sambons mamma!
Drömmer inte heller lika konstiga drömmar då och jag ligger framförallt STILLA!

VV sådär då är antibiotika uthämtat för UVIn jag inte visste jag hade. Om jag hade problem med magen innan lär den inte bli gladare nu direkt :p

Ja det behöver man om man inte använder den privat åt sig själv och inte åt någon annan efter 2015.Blir man ertappad att man lejt någon som inte har körkort så var visst böterna 10 000:-

Trött så trött.

Pratade med vårt nya ombud från Kommunal idag och han verkar bra. Och så hade vi ett litet möte i verkstaden om var de nya BIMSmaskinerna ska sitta. Nästa vecka har jag ett möte och veckan därpå fyra :D

kl
VV: Kollar på Batman.. Förstår inte så mycket. Kanske borde kolla mer på filmen än på buke, då kanske jag skulle fatta mer:p

Jag kom på att jag hade typ 80 kr på ATG-kontot och tänkte att jag skulle spela bort dem men det gick inte så bra - vann ca 200 kr. :eek: :D

Hmm... vad jobbigt det är att sova delvis... För närvarande sover höger arm... :( Det vore bra om resten av mig också kunde somna... :crazy:

VV nu är det snart dags att gå till jobbet, tänkte hinna med att duscha där innan jag börjar. Börjar bli lite segt att bo utan dusch och kök nu, men har ju iofs bara 9,5 månad kvar på mitt kontrakt och har flera veckor jag inte kommer vara här för jag ska ha semester :p

Har rast på jobbet. Jobbar till 17:30 idag :(
Men vi får se, ev ska jag på bio sen.

Helg! Jag älskar det. Snart på vattenlekskola med suskonbarnet och sen mocka hästskit.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
11 12 13
Svar
241
· Visningar
4 911
Senast: pepp
·
Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 402
Senast: Tarnin
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 759
Senast: netia
·
Övr. Barn Kände mig manad att starta nästa tråd, så vi fortsätter väl här 😊 Fortsätt dela med er av vad ni och ungarna hittar på!
56 57 58
Svar
1 147
· Visningar
60 108

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ardas stuteri
  • Funikulit
  • Ersättning till Cellona?