Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan ju inte förvänta sig att 10 miljarder människor skal skriva datum så där när det i princip bara är 10 miljoner svenskar som skriver datum på det viset...Äsch, stämmer ju bara om man helt missuppfattat hur man skriver datum på ett rimligt logiskt vis. 231231 ska det minsann vara i så fall.
Fast yyyymmdd är väl den internationella standarden för att skriva datum?Kan ju inte förvänta sig att 10 miljarder människor skal skriva datum så där när det i princip bara är 10 miljoner svenskar som skriver datum på det viset...
ISO8601.Fast yyyymmdd är väl den internationella standarden för att skriva datum?
Okej, men jag tänker genast börja göra så här. Tack för inspo!
Nu blir det lite väl mycket tårta på tårta i tråden. #1176.
Så skrivs i sjukvården också och så envisas jag också när läkaren dikterar typ sjunde mars Har blivit rättad av en läkare, men rättade tillbaka och skrev att mitt sätt var det korrekta sättet att skriva datum på, jag rättar ju inte hans benämningar på kroppsdelar till något felaktigt bara för att jag tycker det låter bättre/är enklare. Han gav sig