Tråd för random bilder med roliga texter IV

1719839611015.jpeg
 
På tal om AI... Häromdagen visade jag min man en bild av en smörgåstårta som en bekant gjort, eftersom vi tidigare pratat om att han aldrig sett en smörgåstårta förut (ingen i min familj gillar det). Hans spontana kommentar var: "Oh, it looks like one of those things that the ChatGPT image generator would throw you when it doesn't really know what it's doing!" 😂

Jag bestämde mig av olika skäl för att INTE föra denna kommentar vidare till min bekanta 🫣
 
På tal om AI... Häromdagen visade jag min man en bild av en smörgåstårta som en bekant gjort, eftersom vi tidigare pratat om att han aldrig sett en smörgåstårta förut (ingen i min familj gillar det). Hans spontana kommentar var: "Oh, it looks like one of those things that the ChatGPT image generator would throw you when it doesn't really know what it's doing!" 😂

Jag bestämde mig av olika skäl för att INTE föra denna kommentar vidare till min bekanta 🫣
Men ja! Exakt min känsla runt smörgåstårta också! 🤣
 
Men åh så "smart" så har man torrt å varmt tält till när man ska gå å lägga sig :idea: :D....


*inte en bra idé
**barn pröva inte detta hemma

Är nog några stycken genom åren som gjort så, när någon berättad om hot tent för dom, utan att de fattat att det rör sig om ett lite större tält med "hål" i taket eller väggen där man kör ut en skorsten från en ugn.
 
Är nog några stycken genom åren som gjort så, när någon berättad om hot tent för dom, utan att de fattat att det rör sig om ett lite större tält med "hål" i taket eller väggen där man kör ut en skorsten från en ugn.
🤦 Hoppsan 🙈 när jag läser det så tänker jag själv typ stort militär tält med ugn i mitten. Är inte så kunnig på just tält men hade inte vågat mig på kombon tält + öppet bål 🥴
 

Liknande trådar

Mat Vad är det med det här med ananas på pizza? Jag är med på en engelskspråkig discord kanal och där kommer det upp minst en gång i månaden...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
3 520
Senast: Mia_R
·
Fordon Det är säkrare för cyklister att cykla i bredd eftersom bilister då hindras från att köra om när dom får möte. Omkörningarna går även...
12 13 14
Svar
264
· Visningar
7 322
Senast: Pinus
·
Tjatter Tänkte det vore kul med en sån här tråd också! :D (Skriv gärna ungefär hur långt klippet är så om man inte vill kolla långa klipp kan...
Svar
1
· Visningar
548
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp