Tråd för random bilder med allvarlig text

1707989545441.jpeg
 
Screenshot_20240220-194942.png


Ovanstående är i princip kärnan i min livsfilosofi och anledningen till att jag sparar mer än hälften av min inkomst och enligt prognos kan sluta jobba 20+ år före standardpensionsålder. Jag är så väldigt glad att jag fick den insikten.
 
Visa bifogad fil 139523

Ovanstående är i princip kärnan i min livsfilosofi och anledningen till att jag sparar mer än hälften av min inkomst och enligt prognos kan sluta jobba 20+ år före standardpensionsålder. Jag är så väldigt glad att jag fick den insikten.
Nu är ju inte det här en filosofitråd men jag ser verkligen inte kopplingen mellan den kärnan och att spara för att kunna sluta jobba, det är från mitt perspektiv mest bara en ytterligare stor kostsam sak ”man ska” jaga. Jag delar filosofin för övrigt. Men det är klart, few kan den ju ingå i :-)
 

Liknande trådar

Tjatter Tänkte det vore kul med en sån här tråd också! :D (Skriv gärna ungefär hur långt klippet är så om man inte vill kolla långa klipp kan...
Svar
1
· Visningar
280
Senast: Rosett
·
IT & mobiler Har aldrig sysslat med Fotoshop och liknande, men tänkte jag ska ta tag i att lära mig lite grundläggande hantering för husbehov. Klippa...
Svar
11
· Visningar
572
Senast: swemale
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Flämtningar
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp