Ananas på pizza (utbruten från Tråd för random bilder med roliga texter IV)

Disclaimer: Jag är inte ett dugg seriös när jag förfasas över ananas i mat odyl (om det inte framgått). Vad andra väljer att äta är inte min ensak eller något jag dömer någon för.

Jag är övertygad om att delar av min diet skulle förfära någon, som tex älghjärta :p :D
 
Nä bara såna där svarta, urkärnade och smaklösa. Resten borde det finnas mer av!

Fast det ar mycket stor skillnad pa urkarnade svarta oliver och urkarnade svarta oliver. Kommer de i tetra eller burk ar de inte goda ... men ar de nyligen inlagda i olja med kryddor kan de vara hur goda som helst.

Jag gillar annanas pa pizza, men inte tillrackligt for att lagga dit den sjalv aven om jag har farsk annanas hemma nar jag gor pizza. Daremot har jag nyligen kommit pa att rabarber i grytor och i mat ar helt fantastiskt! :D
 
Det ballar alltid ur/når orimliga proportioner när det gäller italiensk mat. Tror att knäckt spagetti väcker minst lika starka reaktioner. Eller varför inte ta favoriten carbonara? https://www.sydsvenskan.se/artikel/den-fafanga-drommen-om-en-akta-carbonara/
I vissa delar av Italien kräks de nästan om du äter fisk eller skaldjur tillsammans med ost.

På andra ställen föredrar de om bordsgrannen fiser framför att hälla mjölk i sitt kaffe efter kl 10 på morgonen.

Att hålla alla italienare nöjda är en bedrift.
 
Ahh, jag tänkte att det var en så kallad "vit pizza" du menade! Vederstyggligt! :D När pizzan väl är gjord får folk givetvis ha vad de vill på den, men det sista jag skulle kalla en generisk pizza är väl torr. Med tomatsås, smält ost och diverse flottiga prylar ovanpå. 😅
Det hade jag inte koll på vad det var 🙈
Sås på färdiggräddad pizza vill jag ha😊
Vill ha nån form av sås till/på nästan alla mat tror jag.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag visste inte om jag skulle lägga tråden här eller på dagbok. Men jag vill nog ha tankar? För att börja från början… Jag har varit...
2
Svar
29
· Visningar
4 171
Senast: skiesabove
·
Relationer Min pappa fyller snart 76, och vi ses tyvärr sällan, ca 1-2 ggr om året, senast var vid jul. Vi pratar dock i telefonen iallafall minst...
Svar
9
· Visningar
1 537
Senast: Fibusen
·
Relationer Vet inte riktigt vad jag skulle döpa tråden till. Varning för låååååååångt inlägg. Vet inte riktigt var jag ska börja i hela historien...
2
Svar
23
· Visningar
3 756
Senast: Lipperta
·
Gravid - 1år Jag känner inte att jag tycker om mitt barn längre. Hur överlever man det? Jag älskar honom och skulle offra livet för honom när som om...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
24 990
Senast: Amk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tatueringar i arbetslivet
Tillbaka
Upp