Ananas på pizza (utbruten från Tråd för random bilder med roliga texter IV)

O_o

Jag saknar ord... :nailbiting:

Fast vi svenskar ska kanske inte säga så mycket... jag säker bara "Calskrove" :D

img_3388.jpg
VAD är det där??? :nailbiting: Har man gjort hål på en calzone och hällt i pommes, eller har de legat där hela tiden?
 
VAD är det där??? :nailbiting: Har man gjort hål på en calzone och hällt i pommes, eller har de legat där hela tiden?

Det är en Calzone med ett Skrovmål inbakat (utöver Calzone-fyllningen då) så ja, de har legat där hela tiden :D Uppfunnen på Tre Kronor i Skellefteå. Jag har varit där, dock åt jag inte en Calskrove :p

Edit: Japp, det finns en burgare där också :rofl:

Edit 2: Om en ber snällt går det säkert att få lite ananas inpetat också :angel:
 
Fick upp en post på ansiktsboken idag om att "banana without b is a pineapple". Jag kunde inte låta bli så jag kommenterade att man kan lägga den där bananen utan b på pizza men tror tyvärr det är för många kommentarer så det blir nog inga popcorn :(
 
Vat inte om jag skulle lägga det här eller under OS, men en kines från Hong Kong tog hem guldet i florett och spöade Italien. https://www.dn.se/sport/hongkong-hanar-italien-efter-finalrysare-med-ananaspizza/

Herrarnas florettfinal i OS mellan Hongkong och Italien har lett till en italiensk hatstorm på sociala medier.

Men inläggen från ilskna italienare, som anser sig vara snuvade på segern, bemöts med ett kraftfullt vapen – i form av den i Italien så hånade ananaspizzan.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag visste inte om jag skulle lägga tråden här eller på dagbok. Men jag vill nog ha tankar? För att börja från början… Jag har varit...
2
Svar
29
· Visningar
4 189
Senast: skiesabove
·
Relationer Min pappa fyller snart 76, och vi ses tyvärr sällan, ca 1-2 ggr om året, senast var vid jul. Vi pratar dock i telefonen iallafall minst...
Svar
9
· Visningar
1 540
Senast: Fibusen
·
Relationer Vet inte riktigt vad jag skulle döpa tråden till. Varning för låååååååångt inlägg. Vet inte riktigt var jag ska börja i hela historien...
2
Svar
23
· Visningar
3 768
Senast: Lipperta
·
Gravid - 1år Jag känner inte att jag tycker om mitt barn längre. Hur överlever man det? Jag älskar honom och skulle offra livet för honom när som om...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
25 019
Senast: Amk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Föl 2020
  • Födda 2022
  • Annonsera mera VII

Omröstningar

Tillbaka
Upp