Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vad kostar sådana ? Har inte tänkt köpa mig en...nu :smirk: , blev bara smått intresserad då mormor i stallet hade en sådan. Något sånt fint och sött har jag aldrig sett..jag har träffat på små-dvärghundar...men detta tog priset...
mellan 10 och 12 tusen tror jag uppfödare tar i överlag. Dock vet man ju aldrig om det är toy eller dvärg man tar hem svårt att se då dom är små vad dom blir för storlek.... iofs om det bara är toyar bakåt i leden är det väl större chans.... har en dvärg som kostade 9 papp för hmmm 3 år sen
pudlar är underbara ulliga kompisar dock måste man vara otroligt intresserad av pälsvård, det är tidskrävande och dyrt (utrustningen om man gör själv eller att ha en frisör sköta det...)
Hästnyheter I en ny internationell studie har forskare tittat närmare på hur utbredd användningen av hyperflexion är inom dressyrsporten, samt vilka...
Juridik & Ekonomi För mig spelar det roll som levande, jag är sjukt obekväm vid att någon i framtiden skulle kunna läsa mins psykologanteckningar. Det är...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.