Toypudlar ?!

Mynta2

Trådstartare
Vad kostar sådana ? Har inte tänkt köpa mig en...nu :smirk: , blev bara smått intresserad då mormor i stallet hade en sådan. Något sånt fint och sött har jag aldrig sett..jag har träffat på små-dvärghundar...men detta tog priset...

Sv: Toypudlar ?!

jag har en dvärjpudelvalp som kostade 8000:- så en toy kostar nog lika mycket...

Sv: Toypudlar ?!

mellan 10 och 12 tusen tror jag uppfödare tar i överlag. Dock vet man ju aldrig om det är toy eller dvärg man tar hem svårt att se då dom är små vad dom blir för storlek.... iofs om det bara är toyar bakåt i leden är det väl större chans.... har en dvärg som kostade 9 papp för hmmm 3 år sen :)

pudlar är underbara ulliga kompisar dock måste man vara otroligt intresserad av pälsvård, det är tidskrävande och dyrt (utrustningen om man gör själv eller att ha en frisör sköta det...)

Liknande trådar

Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
663
Senast: Hermelin
·
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
2
Svar
29
· Visningar
2 119
Senast: AraSlei
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 787
Senast: Maniac123
·
Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 037
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar