Tollare *Bildtråd*

isa__

Trådstartare
Nu tycker jag att vi kan lägga in massor av bilder på den underbara rasen :)
Både egna tollare och andras.
Jag hade en tollarkille men tyvär kunde jag inte ha kvar honom men jag brinner fortfarande för rasen dom är helt underbara! :love:

SÅ LÄGG IN!
Bildbomber gillar vi alltid kul :bow:

Sv: Tollare *Bildtråd*

Ursäkta jag kanske är helt ute och cyklar men är det där verkligen en Tollare (Nova scotia duck tolling retriver) ???

Men jag kanske är helt ute ock cyklar.... :rofl:

Jag har en bild ni kan få titta på :) Men hur bifogar man en fil :P?

nejnej! det är typ en japanese chin eller vad den nu heter:eek:

NOVA SCOTIA DUCK TOLLING RETRIVER tack! :angel:

Här är en gammal bild på min tollare.
Hedda013-2.jpg

Här är en bild från när hon var valp.
mazda022.jpg

Hm, jag har inga bilder men jag tänkte bara på det här med raser och förändringar. Mötte häromdagen på hundpromenaden en kvinna som hade en tollare och tidigare haft en golden. När den gamla dog blev det rasbyte som inte ångrade, men först var det för att hon tyckte dagens golden såg hemska ut. Vita och stora, med en yvig päls. Hennes gamla var gul i pälsen och den låg mer åtsittande och den hade ett annat huvud än nuvarande äppelkindade golden. Och jag kan bara hålla med.

Hur som helst tycker jag att tollare är jättefina + att de är vakna och pigga hundar.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
4 059
Senast: Sasse
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 820
Senast: Maniac123
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 722
Senast: fixi
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 271
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka