Toblerone salted almond

fejko

Trådstartare
Var på Shiphol för några timmar sedan och tänkte köpa Toblerone salted almond ni vet den med turkos förpackning men kunde inte hitta den. Däremot fanns två nya smaker (cocos och romrussin). Har de slutat med salted almond? :cry:
 
Var på Shiphol för några timmar sedan och tänkte köpa Toblerone salted almond ni vet den med turkos förpackning men kunde inte hitta den. Däremot fanns två nya smaker (cocos och romrussin). Har de slutat med salted almond? :cry:
Jag fick en sån igår, inköpt på Heathrow så den finns fortfarande.

Däremot tänkte hon köpa den nya med kokos för den älskar jag men den fanns inte där.
 
Var på Shiphol för några timmar sedan och tänkte köpa Toblerone salted almond ni vet den med turkos förpackning men kunde inte hitta den. Däremot fanns två nya smaker (cocos och romrussin). Har de slutat med salted almond? :cry:

Måste vara tillfälligt just där! Min man köpte det till mig när han var bortrest för några dagar sen! Har redan ätit upp hela, såå god :o:d:angel:
 
Vet att Ekohallen har massa Toblerone, dock vet ej om finns den sorten(var ett tags sen jag var där). Kanske nära till sådan butik?
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
4 5 6
Svar
118
· Visningar
13 168
Senast: kolblakkur
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 953
Senast: Sassy
·
Kropp & Själ Har H och nära anhörigs tillåtelse att skriva detta men valt ett anonymt konto ändå. Har en nära anhörig med diabetes vi kan kalla hen...
2
Svar
31
· Visningar
2 477
Senast: Hajfisk
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 347

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 30
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp