vissa dagar så är man bara låg.Vad synd. Bra att du försökte ändå och kram på dig!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
vissa dagar så är man bara låg.Vad synd. Bra att du försökte ändå och kram på dig!
Jag undviker sötningsmedel. Är hellre fet av socker än att peta i mig sånt.Men hur mycket dricker du och vad för sort? Typ Celsius innehåller under 10 kcal/burk, även Nocco innehåller få kalorier. De kanske förvisso är dyrare ändra sorter, men det kan ju i sig få en dra sig lite för att hinka i sig litervis (vilket inte heller är rekommenderat pga koffeinhalten).
Jag undviker sötningsmedel. Är hellre fet av socker än att peta i mig sånt.
Vet du vad det värsta är? Det är självförvållathär sitter man och mår dåligt bara för att man ska till läkaren i morgon. Fan att man inte ens kan gå till läkaren utan att behöva må dåligt över sin vikt. Laddar kanonerna för i morgon. den jävla läkaren ska få sig en jävla verbal omgång om han ens piper mer än det han behöver. Jag mår så jävla dåligt av min övervikt. Man känner sig bara ensam fet och ful när de säger att man är graft överviktig.
det är så sant och sorgligt.Vet du vad det värsta är? Det är självförvållat
Visst är det,nu hann jag stoppa vid 82 men det är illa nog när man bör väga runt 68det är så sant och sorgligt.
det är så sant och sorgligt.
jag var och nosade vid 117Visst är det,nu hann jag stoppa vid 82 men det är illa nog när man bör väga runt 68
Jag blir arg för när jag ber om hjälp får man ingenMen nu gör du något åt det, och du har gått ner en del.
Att bli arg på läkaren för att hen talar om något som du redan vet, är orättvist mot läkaren och hjälper inte dig ett dugg. Du har bättre nytta av att vara sams med läkaren. Berätta i stället att du jobbar med vikten och stäm av om de åtgärderna är vettiga.