Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
40 längder simning blev det idag. Det är fortfarande drygt att jag typ inte går ner något dock. Jag hoppas verkligen att vågen börjar röra sig nedåt inom snar framtid. Har ju minskat portionerna och håller mig ifrån de flesta sötsakerna. Jag måste vara belönad med världens sämsta ämnesomsättning helt enkelt.
Imorgon blir det troligen ett nytt jympapass på Friskis igen. Idag köpte jag ett par inomhusskor också så nu jäklar är jag redo för det också.
Jag har försökt räkna kalorier tidigare, men jag är inte så mycket för att väga mat och ha mig. Har då använt lifesum. Frukost brukar ju gå bra (typ 2 ägg). Men sen när det kommer till middag och sådär så blir det svårare tycker jag. Hur gör du? Väger du eller uppskattar du?Prova appen "my fitness pal" skriv in vad du äter så ser du hur mycket du stoppar i dig.
Jag får aha upplevelser när jag inser hur mycket kalorier vissa saker innehåller.
Jag har försökt räkna kalorier tidigare, men jag är inte så mycket för att väga mat och ha mig. Har då använt lifesum. Frukost brukar ju gå bra (typ 2 ägg). Men sen när det kommer till middag och sådär så blir det svårare tycker jag. Hur gör du? Väger du eller uppskattar du?
Låter jobbigt, men jag förstår att det kan vara nödvändigt.I början vägde jag verkligen allt på en liten köksväg köpt på ICA Nu börjar man sakta få lite mer hum med ögonen och kan uppskatta rätt bra. Man lär sig rätt snabbt faktiskt hur mycket av allt man kan äta och huvudräkningen går för fullt vid varje måltid Bästa är när man äter tacos och räknar varenda grönsak separat i huvudet. Alla hinner äta upp innan jag gjort min tallrik
Inte vet jag om det är till någon tröst men...Jag har aldrig brytt mig om att jag ser ut som en fläskpadda i duschen i badhuset, det har jag inga problem med. Men jag är inte ännu så bekväm med min påse på magen att jag är sugen på att duscha i ett öppet duschrum med den.
(jag har själv aldrig sett någon med påse i duschen och då har jag ändå badat rätt flitigt med mina barn i många år)
Låter jobbigt, men jag förstår att det kan vara nödvändigt.
Idag blev jag i alla fall glad när jag ställde mig på vågen . -0,8 sedan i förrgår. Jag brukar inte väga mig så ofta men jag känner att jag vill börja se att vågen trendar nedåt innan jag börjar väga mig en gång i veckan som jag brukar .
Jag har mött några opererade kvinnor i duschar här och där.Inte vet jag om det är till någon tröst men...
Jag var oerhört tveksam innan jag gick in i badhuset med mitt enda bröst. Upptäckte snabbt att verkligen ingen brydde sig. På dessa år har två barn brytt sig och en frågat. -varför har du bara en? -för att den blev sjuk och doktorn tog bort den -jaha.
Jag har inte sett någon med stomi men jag har heller inte sett andra med bara ett bröst. Det finns gott om opererade kvinnor men de badar inte
Jag har försökt räkna kalorier tidigare, men jag är inte så mycket för att väga mat och ha mig. Har då använt lifesum. Frukost brukar ju gå bra (typ 2 ägg). Men sen när det kommer till middag och sådär så blir det svårare tycker jag. Hur gör du? Väger du eller uppskattar du?
tack för erbjudandet@ameo det är inte så att du bor i närheten av Borås, iså fall kan jag följa med dig och simma någon dag så är vi två om någon säger något dumt.