Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inspirerad av förra veckans mästerkock blev det Ceasarsallad här efter Jamie Olivers recept. Mycket gott, men set känns inte direkt salladsnyttigt med tanke på mängden olivolja i maten
Inspirerad av förra veckans mästerkock blev det Ceasarsallad här efter Jamie Olivers recept. Mycket gott, men set känns inte direkt salladsnyttigt med tanke på mängden olivolja i maten
Fått önskemål om kålpudding. Jag som tänkte göra lammfärsbiffar med getost... Har i och för sig aldrig ätit det och älskar kål, men känner mig skeptisk. Kan det vara gott? Alltså gott om man är vuxen och inte äter stuvade makaroner (eller makaroner öht) BARNET är snorigt och vill endast äta gröt och apelsin.
Nej, kålpudding är inte gott enligt alla som tycker om det var min mammas kålpudding fantastisk och jag matvägrade efter att ha provat den en gång.
Man brukar väl iofs inte ha stuvade makaroner vare sig i eller till kålpudding?Fått önskemål om kålpudding. Jag som tänkte göra lammfärsbiffar med getost... Har i och för sig aldrig ätit det och älskar kål, men känner mig skeptisk. Kan det vara gott? Alltså gott om man är vuxen och inte äter stuvade makaroner (eller makaroner öht) BARNET är snorigt och vill endast äta gröt och apelsin.
Man brukar väl iofs inte ha stuvade makaroner vare sig i eller till kålpudding?
Är det BARNET som vill ha det? Hur vet detsamma vad kålpudding är? Jag har inte sett det sedan 70-talet.
Man brukar väl iofs inte ha stuvade makaroner vare sig i eller till kålpudding?
Är det BARNET som vill ha det? Hur vet detsamma vad kålpudding är? Jag har inte sett det sedan 70-talet.
Varför skriver ni BARNET med stora bokstäver?
BARN är så viktiga! Det är därför.Varför skriver ni BARNET med stora bokstäver?
Det måste vara förskolans fel. Vet inte var det skulle komma från annars.
Byt förskola!
BARN är så viktiga! Det är därför.