Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jaså heter det PARTNERN? Jag är inte en GodMor men eftersom jag givetvis i egenskap av Kvinna eftersträvar att vara en God Sambo så får jag skärpa mig och visa den aktning som PARTNERN förtjänar.Det är en kvarleva från en gammal användare som skrev BARNET så fort hen tyckte att någon inte satte BARNET framför allt. Tänk på BARNET!!!
Som GodMor gör jag givetvis detta. Ibland tänker jag även på HUNDEN eller PARTNERN.
Kära du, tänk dig för.Särskilt som jag idag har varit ute och köpt jävligt dyr födelsedagspresent till PARTNERN. Som jag givetvis kräver tacksamhet för i gengäld.
Det är en kvarleva från en gammal användare som skrev BARNET så fort hen tyckte att någon inte satte BARNET framför allt. Tänk på BARNET!!!
Som GodMor gör jag givetvis detta. Ibland tänker jag även på HUNDEN eller PARTNERN.
BARN är så viktiga! Det är därför.
Jaså heter det PARTNERN? Jag är inte en GodMor men eftersom jag givetvis i egenskap av Kvinna eftersträvar att vara en God Sambo så får jag skärpa mig och visa den aktning som PARTNERN förtjänar.
Jag har en kryddig grönsakssoppa på spisen. Piri piri, sriracha, paprika, röda linser, rotselleri, morötter och purjolök. På grund av brist på bröd och jäst så har jag bakat muffins på majsmjöl, kryddade med basilika och ramslök. Jag hoppas att det ska falla PARTNERN i smaken. Särskilt som jag idag har varit ute och köpt jävligt dyr födelsedagspresent till PARTNERN. Som jag givetvis kräver tacksamhet för i gengäld.
Tack! Jag litar på dig! Det blir lammfärsbiffar med getost. Känns så ofantligt bra att ha fått belägg för mina fördomar.
Kära du, tänk dig för.
Men jag har lärt mig här på buke att man alltid ska kräva tacksamhet när man ger någon en gåva. Eller gäller det bara när jag ger till utlänningar? Min PARTNER har okänd härstamning så borde jag inte ändå räkna hen som utlänning/bastard?Du fick det rätt fram till att du skulle börja ställa krav
Men jag har lärt mig här på buke att man alltid ska kräva tacksamhet när man ger någon en gåva. Eller gäller det bara när jag ger till utlänningar? Min PARTNER har okänd härstamning så borde jag inte ändå räkna hen som utlänning/bastard?
På fredag ska jag hem till en kompis och har lovat att ta med lite charkuterier. Jag insåg dock att jag bara ätit sånt ute och aldrig köpt hem från affären så jag känner mig lite rådvill.
Brukar de ha ok charkuterier att äta som plock/kallskuret i köttdisken i lite större mataffärer? Har inte tid att åka förbi någon saluhall eller urban deli eller annat.
Och lite goda oliver och soltorkade tomater och någon färsk frukt! Ska någon annan ta med bröd, ost, röror? Tycker lätt att det blir så väldigt köttigt på en charkbricka, gott med annat med ju