Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja! Jag har också tänkt på detta. De är också mycket, mycket mindre nu än förut.Det har hänt nåt med bakpotatisen. Förr var det idahopotatis som var krämig och helt perfekt att kryssa och klämma upp moset. Idag hittar jag inte dem i någon butik, utan det är en annan sort som är mer platt än idaho som mer liknar en tub i formen och inte alls lika krämig. Är det någon mer än jag som märkt skillnad?
Frågat på grönsaksavdelningen varför de slutat med Idaho men fick inget svar.Ja! Jag har också tänkt på detta. De är också mycket, mycket mindre nu än förut.
Jag brukar kolla i lådorna med vanlig potatis oftast finns det större där. Sedan kör jag dem i crockpoten över dagen.Det har hänt nåt med bakpotatisen. Förr var det idahopotatis som var krämig och helt perfekt att kryssa och klämma upp moset. Idag hittar jag inte dem i någon butik, utan det är en annan sort som är mer platt än idaho som mer liknar en tub i formen och inte alls lika krämig. Är det någon mer än jag som märkt skillnad?
Jag visste inte vad htipiti var för något och googlade. Det måste vi göra! Tack för (indirekt) tips. Kul att hitta inspiration i den här tråden!Grekisk buffé med grillspett på kotlettrad och kycklinglårfilé , rostad potatis, tzatziki, htipiti, hummus, pinzabröd, grekisk sallad med fetaost, tomatsalsa och marinerade oliver.