Hyacinth
Trådstartare
Jamen eller hur!
Och diggestive. Jag säger fortfarande Diggestive-kex med k-kex.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jamen eller hur!
De har varit på vissa, men de som stått i blomrabatten har klarat sig bra. I landet hade jag nät fram till slutet augusti.
Det gör inte jag längre. Men när jag var liten gjorde jag det förstås.Och diggestive. Jag säger fortfarande Diggestive-kex med k-kex.
Digestivkex, svenskt uttal, tje-ljud i kex.Det gör inte jag längre. Men när jag var liten gjorde jag det förstås.
Det gör inte jag längre. Men när jag var liten gjorde jag det förstås.
Vållåväng?Digestivkex, svenskt uttal, tje-ljud i kex.
Men var det inte i din familj som ni åt något storslaget som hette något storslaget som ni uttalade ännu mer storslaget?
Det var inte aladåb, inte savarin, men vad var det?
Vollevang.Vållåväng?
Men HUR kunde du komma ihåg?Vållåväng?
Hur skulle man annars uttala det menar du?Och diggestive. Jag säger fortfarande Diggestive-kex med k-kex.
Men HUR kunde du komma ihåg?
Det var 2016 jag skrev om det
Hur skulle man annars uttala det menar du?
Naturligtvis! En kaka om dagen är bra för magen.Ja inte vet jag. Matsmältningskex, är väl det enda plausibla.
Vad menar du när du säger Kelloggs, egentligen? Det är ju ett helt företag som gör massor av olika sorters flingor (inkl kårn flex)Kalaspuffar och frosties fick vi ibland, men mest cornflakes och Kelloggs. Med pappas sylt, bär i sås. Jag har fortfarande svårt för tjock sylt, sylt för mig är den där såsen med jordgubbar i och paraffinlock på burken.
I min familj är vi så pretentiösa att vi säger Digestive med engelskt uttal, så det blir typ dajdjestivkexHur skulle man annars uttala det menar du?
Vad menar du när du säger Kelloggs, egentligen? Det är ju ett helt företag som gör massor av olika sorters flingor (inkl kårn flex)
I min familj är vi så pretentiösa att vi säger Digestive med engelskt uttal, så det blir typ dajdjestivkex
Misär!Ingen aning
Några trista flingor som smakade sågspån. Garanterat osockrade.
Misär!
Jag är en exemplarisk hemmafru och står i min kompis kök och lagar mat så den är klar när han kommer hem från träningen. (Iofs första gången jag lagar maten, annars brukar jag sitta och titta på när han gör mat)
Jag gör en helt vanlig vegansk pumpasoppa med rostade frön på. Och som en äkta hemmafru gör jag smulpaj till efterrätt. (Dock med mörk sirap och florsocker då det inte fanns annat hemma)
Jag tror att jag har potentialen till att bli en perfekt heteronormativ kvinna någon dag.
Ja, känns osannolikt att det skulle ske igen!Äsch, det där är nåt tillfälligt. Men gulligt av dig!