Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det gäller att planera sin alkoholkonsumtion och se till att alltid ha en nödlösning.Jag har inget vin!!
Partner har misskött sig. Jag överväger skilsmässa.Det gäller att planera sin alkoholkonsumtion och se till att alltid ha en nödlösning.
Apropå Baileys, så funderar jag på vad jag ska ta mig till med femtielva miniflaskor Kahlua. Inte ens PLASTBARNET dricker sådant längre.Gräsänkatillstånd även idag.
Har ätit kaffeglass med chokladsås och dricker Baileys. Lunch var yoghurt och bosniskt bröd.
Åh Kahlua! I min ungdom brukade jag göra det med milkshake! Annars är det väl bara att dricka, i brist på vin?Apropå Baileys, så funderar jag på vad jag ska ta mig till med femtielva miniflaskor Kahlua. Inte ens PLASTBARNET dricker sådant längre.
Apropå Baileys, så funderar jag på vad jag ska ta mig till med femtielva miniflaskor Kahlua. Inte ens PLASTBARNET dricker sådant längre.
Ja, Kahlua på glassen i min ungdom. Och som svag "drink" med mjölk.Min tyska svärmor har den till glass. Men nej. Det är odrickbart faktiskt.
En liten Baileys kan jag uppskatta så här på ålderns höst (och cognacen var slut) men... jag vet att vi gjorde glassdrinkar i tonåren
Glass, gräddlikör och en mixer. Man blir kalas och lite illamående rätt snabbt.
Jag funderar på det, samt i bakverk? I chiligrytor där man kan ha choklad eller kakao? Som sorbet?Åh Kahlua! I min ungdom brukade jag göra det med milkshake! Annars är det väl bara att dricka, i brist på vin?
Men på allvar, så borde det funka bra i kaffet?
Ja, Kahlua på glassen i min ungdom. Och som svag "drink" med mjölk.
KAN funka med plastbarnet. No way när det gäller BRÖSTARVINGEN.Bjud hem barnet på middag.
Gå all in med vanilj- eller kaffeglass och en mixer. För full effekt; dekorera insidan av de jättelika vinglasen med chokladsås. Körsbär på toppen.
Vill man ta tillvara på SPRITEN så ska det ju helst inte upphettas, annars kan man nog använda det till det mesta.Jag funderar på det, samt i bakverk? I chiligrytor där man kan ha choklad eller kakao? Som sorbet?
KAN funka med plastbarnet. No wsy när det gäller BRÖSTARVINGEN.
Det mesta?? Såsom?Vill man ta tillvara på SPRITEN så ska det ju helst inte upphettas, annars kan man nog använda det till det mesta.
Kommer du och dina nya grannar då?Aj då. Men kör! Khaluaparty? Swacos och khalua och Sven-ingvars på radion?