Den polska whiskyn hällde jag ut i somras. Helt apropå.Jag undrar varifrån de där flaskorna med sprit ingen gillar kommer ifrån. Vi har konstigt finsk brännvin, kan döda med det. Men vi får en del sånt av olika anledningar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den polska whiskyn hällde jag ut i somras. Helt apropå.Jag undrar varifrån de där flaskorna med sprit ingen gillar kommer ifrån. Vi har konstigt finsk brännvin, kan döda med det. Men vi får en del sånt av olika anledningar.
Kommer du och dina nya grannar då?
Det mesta?? Såsom?
Klart ett legitimt skäl. Behövs väl inte ens övervägas när något så elementärt i ert förhållande har brustit. Hur ska ni någonsin bygga upp tilliten mellan er igen?Partner har misskött sig. Jag överväger skilsmässa.
Klart ett legitimt skäl. Behövs väl inte ens övervägas när något så elementärt i ert förhållande har brustit. Hur ska ni någonsin bygga upp tilliten mellan er igen?
Jag drack det en hel fest i tonåren och spydde. Det och den gamla goda Aurora kan jag inte se på utan att bli illamående.Med Khalua
Jag drack det en hel fest i tonåren och spydde. Det och den gamla goda Aurora kan jag inte se på utan att bli illamående.
Åh, Aurora! Det här att tonåringar och alkisar dricker samma.Jag drack det en hel fest i tonåren och spydde. Det och den gamla goda Aurora kan jag inte se på utan att bli illamående.
Åh, Aurora! Det här att tonåringar och alkisar dricker samma.
Billigt är gott när man är 15 år och ledsnat på hembränt.Åh, Aurora! Det här att tonåringar och alkisar dricker samma.
Jag undrar varifrån de där flaskorna med sprit ingen gillar kommer ifrån. Vi har konstigt finsk brännvin, kan döda med det. Men vi får en del sånt av olika anledningar.
Glöm inte kir!Åh, Aurora! Det här att tonåringar och alkisar dricker samma.
Grubblar. Jag ska grilla grönsaker i ugn. Har två aubergine. Jag antar att de skalas innan de skärs i bitar och sedan inte grillas särskilt länge?