Misär. Bake-offbröd från Hemköp med felköpt ost.
Felköpt ost är den sämsta osten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Misär. Bake-offbröd från Hemköp med felköpt ost.
Togogo? Ja, gott och dyrt.Partner lagade middag. Inget att ringa hem om, ärligt talat. Pasta. En goja av spenat, svamp och fetaost.
Lunchade på pendeltåget. På Centralen finns något som kanske är en kedja. Den heter Natural Togo eller något ditåt. Goda om än något dyra sallader! Blaskigt kaffe, visade det sig idag.
Ja, dyrt. Men gott på ett sätt som jag aldrig gör själv.Togogo? Ja, gott och dyrt.
Ja, dyrt. Men gott på ett sätt som jag aldrig gör själv.
ICA eller ICA MAXI gör egna veganska chokladbollar som säljs två och två, är asgoda och veganska! Lite mer kaffesmak i de, om man nu är glad i det som ger de lite mer oumph.En kompis lagade sötpotatis och chilimarinerad tofu i ugn med en tomatsallad och havrefraiche-sås till åt mig idag.
Till mellis åt vi delicatobollar, visste inte att de var veganska.
Mycket bra tips! Tack!ICA eller ICA MAXI gör egna veganska chokladbollar som säljs två och två, är asgoda och veganska! Lite mer kaffesmak i de, om man nu är glad i det som ger de lite mer oumph.
Jag vet inte om du testat det, men en halv avokado ihop mixad med kakao, med dadlar eller agavesirap, blir en supergod chokladmousse. Ha lite kokosgrädde till som pricken över i'et. (Mmmm drömmer mig bort lite..)Mycket bra tips! Tack!