Rostmackor med ett berg av trattkantareller på till lunch känns som jag aldrig mer kommer bli hungrig!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Krislunch i klinkerkaoset: veggoburgare från gatukök. Inte bra.
Ha! Ju äldre man blir, desto mer består alla presenter man får av choklad, flaskor från Systembolaget och restaurangbesök. Jag fick två av de senare sist, och då fyllde jag inte det minsta jämt. Inte dumt alls!Ätit på Kin Long i Malmö idag. Ganska najs att fylla jämt när man blir bjuden på restaurang hela tiden.
Vegetarisk dumplings till förrätt, knaperstekt vegansk biff till huvudrätt och friterad ananas med vanilj glass till efterrätt.
Sedan blev det bio, Bohemian Rhapsody, så bra! Till det popcorn med salt och brynt smör.
De här innehöll majs. Nuff said.Inte bra med klinkerkaos, men veggoburgare från gatukök kan vara riktigt gott ju!
Bra presenter! Och grattisÄtit på Kin Long i Malmö idag. Ganska najs att fylla jämt när man blir bjuden på restaurang hela tiden.
Vegetarisk dumplings till förrätt, knaperstekt vegansk biff till huvudrätt och friterad ananas med vanilj glass till efterrätt.
Sedan blev det bio, Bohemian Rhapsody, så bra! Till det popcorn med salt och brynt smör.
Tack!Bra presenter! Och grattis
Har fått en flaska vin! Så jäkla najsHa! Ju äldre man blir, desto mer består alla presenter man får av choklad, flaskor från Systembolaget och restaurangbesök. Jag fick två av de senare sist, och då fyllde jag inte det minsta jämt. Inte dumt alls!
Men gå och lägg dig.Dricker kaffe på balkongen. Och pistagenötlikör. Den senare smakar som godis. Gott godis.