I mitt eget kök ätandes lite för mycket chokladsmet
Var är empatin? Samhället har blivit kallt! Inget stöd åt en stackars MOR som visat sig vara helt inkompetent på bakning...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
I mitt eget kök ätandes lite för mycket chokladsmet
Du fick VLIIIIN och har uppenbart avlat fram en mycket vettig avkomma så det är inte jättesynd om dig trots bristen på bakningskompetens (om Nailed It kommer till Sverige kan du ju dessutom söka dit - det är inte alla som kan!)Var är empatin? Samhället har blivit kallt! Inget stöd åt en stackars MOR som visat sig vara helt inkompetent på bakning...
Låter fruktansvärt! Men förekommer det verkligen?
Du fick VLIIIIN och har uppenbart avlat fram en mycket vettig avkomma så det är inte jättesynd om dig trots bristen på bakningskompetens (om Nailed It kommer till Sverige kan du ju dessutom söka dit - det är inte alla som kan!)
Är det sant?! Det är ju ingen hejd på hur det moderna samhället behandlar oss kvinnor och fråntar oss alla våra privilegier som den svagare parten i en relation Tragiskt verkligen att feminismen fått gå så långt. Hade det inte varit pga feminismen hade du säkert kunnat baka perfekta marängbottnarFick? Köpte och släpade hem med mina egna svaga kvinnoarmar!
Är det sant?! Det är ju ingen hejd på hur det moderna samhället behandlar oss kvinnor och fråntar oss alla våra privilegier som den svagare parten i en relation Tragiskt verkligen att feminismen fått gå så långt. Hade det inte varit pga feminismen hade du säkert kunnat baka perfekta marängbottnar
Kan inte se hur det skulle kunna vara på annat sätt Det är verkligen tragiskt att det ska behöva vara såhär utan att någon reagerarFeminismen har förstört min hjärna! Nu kan jag bara helt meningslösa saker som att tänka kritiskt och uttrycka min åsikt. Alla nyttiga kunskaper i foglighet, bakning och andra kvinnouppgifter har liksom sipprat ut. Jag börjar misstänka att en del av problemet kan härledas till att PARTNER är lika lång som jag...
Efter att ha sett senaste avsnittet av Handmaid's Tale, kan jag verkligen på djupet förstå vidden av ditt problem. Din man bör snarast ta itu med dig!Feminismen har förstört min hjärna! Nu kan jag bara helt meningslösa saker som att tänka kritiskt och uttrycka min åsikt. Alla nyttiga kunskaper i foglighet, bakning och andra kvinnouppgifter har liksom sipprat ut. Jag börjar misstänka att en del av problemet kan härledas till att PARTNER är lika lång som jag...
Efter att ha sett senaste avsnittet av Handmaid's Tale, kan jag verkligen på djupet förstå vidden av ditt problem. Din man bör snarast ta itu med dig!
Jag tycker att den är oerhört bra.Lite utanför ämnet, men är den att rekommendera? Jag har blivit sugen på att se något på tv men kan inte hitta något vettigt.
Utmärkt! Jag ser så sällan på tv, men får då och då en impuls att sjunka ner i soffan med en trevlig serie och just nu har jag en sådan.Jag tycker att den är oerhört bra.
Samma här. Jag har settt mycket få serier i mitt liv, men den här är verkligen sevärd. Oerhört bra skådespeleri.Utmärkt! Jag ser så sällan på tv, men får då och då en impuls att sjunka ner i soffan med en trevlig serie och just nu har jag en sådan.
Du är uppenbarligen bättre rustad att hantera krissituationer än jag. När jag vaknade till strömavbrottet fick jag kortslutning av kaffeabstinens och gick ut och vandrade runt på gatorna likt en zombie i jakt på kaffe. När jag såg att omgivande kvarter också var strömlösa lufsade jag hem med känslan av att Domedagen Har Kommit.Påminner mig om det stora strömavbrottet i Malmö 2014 när det samtidigt var 100-årsregn och skyfallsöversvämning. Jag som har GASSPIS kunde göra mig havregrynsgröt och te till frukost. Hann se framför mig hur jag kokade massa kaffe på spisen med dörren till trapphuset öppen så doften skulle spridas och jag skulle bli trappuppgångens/grannarnas hjälte som kunde bjuda alla på kaffe. Riktigt mös åt denna tanke medan jag åt min gröt och var noga med att hylla kyl och frys stängda. Strömmen kom tillbaka innan jag hann iscensätta välgörenhetsplanen.
Den är hyllad av ”alla”. Som den tv-serieskeptiker jag är har jag inte sett serien utan istället läst (om) boken. Jag kan rekommendera den.Lite utanför ämnet, men är den att rekommendera? Jag har blivit sugen på att se något på tv men kan inte hitta något vettigt.
El coto funkar bra och finns dessutom som halvflaska så 2 dl i grytan och resten till kocken!Rekommendationer för bra vin till gryta? I princip alla försök att göra något vettigt av högrev har strandat och i ett sista desperat försök ska det görs gryta med balsamico vinäger och rött vin. 2 dl ska det vara och behöver därmed inte någon stor flaska, iofs beroende på hur långt det håller sig som öppnat?