Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Defrost i micron? Eller stoppa i brödrost?Glömde att ta ut korvbröden ur frysen så får vänta lite till.
Typ har eget personnummer!? Imponerande!Say hello to my little friend!
Ja, vet inte riktigt hur jag skall ha hjärta att stycka den lelle och förtära hen.Typ har eget personnummer!? Imponerande!
Gört! Jag gillar inte ens korv men det vat himla roligt att fixa ihop!Defrost i micron? Eller stoppa i brödrost?
Är f ö väldigt sugen på korv med bröd-middag efter att @Killaloe beskrev sin ambitiösa hipstervariant!
Jag blev serverad tunnbrödrullar med brie och grönsaker på en badklippa igår. Ljuvligt på alla sätt och vis! En väldigt god äppelmust till (Ica Selection var det så inget dyrt på det viset men SÅ god) och färska jordgubbar. Himmelskt efter ett salt bad i säkert 22-gradigt vatten och en stressig arbetsdag. Det sa liksom bara POOF så var allt jobbigt väck. Borde alltså alltid sluta jobba halv fyra och dra till sjöss
Ikväll blir det picnicbokcirkel, dock kommer vi väl knappast att kunna vara utomhus. Jag har återgått till veckans tema (fruktsallad med ost ) och gjort en låda med blandade löv, tomat, gurka, svarta oliver, honungsmelon, lite fetaost och lite ädelost. Något mer. Jo rödlök från knippe!
Läste "picnicbogcirkel"
Picnicbog måste vara den globala luvsmedelsindustrins konstigaste styckningsdetalj! Varför heter det så?