Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Krispigt! Och inte mycket mer typ. Jag gillar dem! Lätta att hantera och ger skön konsistens i en wok.Hur smakar kelpnudlar? @Trani Det låter väldigt spännande om inte annat!
Är det samma sak som sjögräsnudlar?Krispigt! Och inte mycket mer typ. Jag gillar dem! Lätta att hantera och ger skön konsistens i en wok.
Jag får rutten mage av en massa sojabaserade grejor, tyvärr även Anammas färser, men dock inte av sojabönor.Det har visat sig att jag får murken mage av sojayoghurten. Konstigt, då jag tål sojabönor och alla andra bönor och linser.
Japp!Är det samma sak som sjögräsnudlar?
Jag får rutten mage av en massa sojabaserade grejor, tyvärr även Anammas färser, men dock inte av sojabönor.
Jag tror att tofu är en fermenterad produkt och visst brukar väl sådana vara mer magvänliga? För min dramaqueen-mage är tofu okej.Jag letade runt lite på nätet, och det är tydligen inte helt ovanligt att man får dålig mage just av sojaprodukter, även om man inte får det av bönor. Jag får det heller inte av tofu, vad jag har kunnat notera.