athena_arabians
Trådstartare
Inget är kallt. Misär.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inget är kallt. Misär.
Närmaste Hemköp har nu paneer i sortimentet! Jag funderar på något indiskt-ish med paneer, mango, kokos, cashew och ris. Borde väl kunna bli nåt?
Kyl! Bredvid fetaost och halloumi och sådant. Så en slipper planera, bara att köpa och använda i samma stund som en kommer att tänka på det!Ja! Låter super!
Var har de paneer? Kyl eller frys eller var?
Lime också? Lite syra är ju aldrig tråkigt.
Förresten, @athena_arabians , har du rökt hasselnötter? Hasselnötterna jag fick från Italien är rökta och väldigt goda.
Närmaste Hemköp har nu paneer i sortimentet! Jag funderar på något indiskt-ish med paneer, mango, kokos, cashew och ris. Borde väl kunna bli nåt?
Ett sånt sammanträffande, precis det åt jag igår med fast med porkbelly-buns istället för bowlenFinbesök idag som dessutom hade med sig mat! hur lyxigt är inte det liksom? Så, middag blev softbuns från BAO med lax samt en liten bowl med kimchiknyten (alltså jag ÄLSKAR den bowlen! Hade kunnat äta den jämt, framförallt om dom ville ge mig mer sjögräs istället för minimajs ).
Efter ett kvällsdopp i sjön blev det efterrätt, även denna intogs på balkongen. Chokladbrownie täckt med jordnötskola och vaniljglass från Bräutigams. Så löjligt gott (och mäktigt men det hindrade inte mig från att äta två stora bitar )
Visa bifogad fil 15935