Nähä!?!?!?!?Vi ska grilla idag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nähä!?!?!?!?Vi ska grilla idag
Nähä!?!?!?!?
Dessutom är ju den här fredagen rena lågbudgetfredagen med avseende på jordgubbar jämfört med kommande fredag!Ja, jag känner ett visst behov av jordgubbar också... och det är ju fredag, osv osv
Är på möllevångstorget nu, 25 kr för de svenska eller 2 för 40 kr
35/st på Råbytorps Gårdsbutik!Är på möllevångstorget nu, 25 kr för de svenska eller 2 för 40 kr
Just ja, du bor ju här nu, välkommen! Hur trivs du?35/st på Råbytorps Gårdsbutik!
Mina bästa gissningar är i så fall Marieberg och om jordgubbarna som säljs utanför macken skulle råka vara svenska. Annars har jag noll koll för tillfället efter att ha jobbat nätter samt varit i Finland under den senaste veckans.@Killaloe Har du sett det i trakterna?
Det är väl inte för de kulinariska upplevelserna man reser till Finland. Var det KONFERANGS? Blev det någon ROMANGS?Mina bästa gissningar är i så fall Marieberg och om jordgubbarna som säljs utanför macken skulle råka vara svenska. Annars har jag noll koll för tillfället efter att ha jobbat nätter samt varit i Finland under den senaste veckans.
(Maten på resan var inget att skriva hem om, förutom frukosten på Fazer café i Åbo - som jag faktiskt skrev hem om )
Varken KONFERANGS eller ROMANGS - dock lite hederlig gammal idoldyrkan när jag fick träffa alla invånare i MumindalenDet är väl inte för de kulinariska upplevelserna man reser till Finland. Var det KONFERANGS? Blev det någon ROMANGS?