Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack! Jag trivs fantastiskt bra, inte minst matmässigt.Just ja, du bor ju här nu, välkommen! Hur trivs du?
Alltså wienerbröden från PM. Helt magiska.Jag åkte till Småland tidigare idag, på gårdsbesök hos väninna+make och hästar. Fick wienerbröd från PM bröd&sovel till eftermiddagskaffet. Champagne och vesterhavsost (malmöexport) till snacks/förrätt, hemgjorda burgare med hamburgerbröd från PM till huvudrätt med sötpotatispommes och rödvin. Har gått promenad med hästarna, mördat mördarsniglar och beundrat både gård och trädgårdsland. Livet på LANNET
Det godaste jag ätit! Ganska salt och matig smördeg, men med söt vaniljkräm och gudomliga hallon. Vi delade på ett, var mätt i ett par timmarAlltså wienerbröden från PM. Helt magiska.
Det godaste jag ätit! Ganska salt och matig smördeg, men med söt vaniljkräm och gudomliga hallon. Vi delade på ett, var mätt i ett par timmar
Förklara för en exil-svensk, tack! PM??
Låter som en alldeles utmärkt matdag!Till lunch idag stekt lax, tabbouleh, squash- och morotssallad och till middag squashplättar, ugnsbakade rotfrukter och yoghurtsås med vitlök och bladpersilja.
Min frukost idag bestod av den där fantastiska rågbröds-, ägg- och avokadomackan och grekisk yoghurt med nektariner och valnötter. Jag längtar redan till imorgon bitti och en till likadan frukost!