Tittar in i ditt kök, del 16

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det kändes som det var lite för mycket bröd och lite för lite oumph men annars var den verkligen bra! :)

Har du testat flera sorter?

Ja håller med om att det kunde vara mer fyllning, men jag äter inte alltid upp allt bröd heller :p
Bara testat denna, vet inte om det fanns någon annan vegetarisk variant? (Äter inte kött)

Ja håller med om att det kunde vara mer fyllning, men jag äter inte alltid upp allt bröd heller :p
Bara testat denna, vet inte om det fanns någon annan vegetarisk variant? (Äter inte kött)
Jag har testat deras med falafel och bulgur också :) Helt okej men oumphen var nog snäppet bättre smakmässigt.

Vi åt kycklingtacos idag med pulled chicken, gjord genom att koka kyckling i limesaft och hemmablandad tacokrydda, som utgångspunkt.Tomatsalsa med lime, salladslök och koriander, hembakade tortillabröd, avokado, köpt såssås, riven ost, gräddfil och gröna blad till. Gott :)

Igår åkte grillen fram i ösregnet (sköttes dock av min manliga partner, stereotypt nog). Ryggbiff grillades rosa för att sedan skäras i tunna skivor. Serverades tillsammans med ett stort fat av grillade färska majskolvar, zucchini, röd paprika, rödlök, salladslök, champinjoner och morötter. Ugnsrostad färskpotatis och fetaostyoghurt till.

Igår åkte grillen fram i ösregnet (sköttes dock av min manliga partner, stereotypt nog). Ryggbiff grillades rosa för att sedan skäras i tunna skivor. Serverades tillsammans med ett stort fat av grillade färska majskolvar, zucchini, röd paprika, rödlök, salladslök, champinjoner och morötter. Ugnsrostad färskpotatis och fetaostyoghurt till.

Jag hoppas du återtar grilltången snarast! :mad: :D

Det lät jättegott :up:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag känner mig så ensam och förvirrad, hoppas någon orkar läsa allt och hjälpa mig med lite tankar. För sju år sedan blev jag...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
13 660
Kropp & Själ Jag blir så trött på mig själv! Det känns som att min kropp håller på att köra slut på mig själv, och jag hittar inga medel som kan...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
10 100
Senast: Vallmo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Sellpy?