Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Räk-koma.
Räk-koma.
Faktiskt avundsjuk! Hoppas kunna inmundiga några räkor på Vaxholm idag, efter tävlingen.
Tack! Precis avnjutit en portion reker med ajåli. Nu ger vi oss på kakbuffénJust, snygg runda och hoppas du får lite reeekor som belöning!
Hemgjorda tortillabröd, tacokryddad sojafärs, burkmajs, isbergssallat, tomat, gurka och gräddfil.
Ska äntligen få äta lunch! Chilensk rätt med kött, chorizo och pommes frites. Och stekt ägg på toppen. Maaaaat!
Tänkte gå all in på Tacos. Tyvärr hade de färska räkor för 149kr/kg (normalt 299:-) så det blir reeeeeker, aioli och bröd.
Räkor ÄR tacos har jag kommit fram till. Man pillar och äter med fingrarna och man blir kladdig. TYPISK taco. Jag har offrat mig två gånger den här veckan. Kostar 99:- här. JÄMT. Och de är grymt fina. Men idag tänkte jag grilla en enkel nötfärsbiff och och rosta rotfrukter till. Och nån röra. Vi kan kalla det hamburgare. Helt enkelt. Ja utan bröd. Eller kanske lite nybakat surdegsbröd till.
Åh, jag vet! Mina kära föräldrar äter räkor jämt, min GÖLLIGA Fader jobbar nära fiskbutik
(Btw invaderar jag och avkommorna mina föräldrar i småstaden på tisdag kväll, vi ska fika på rådhuset och andra viktiga saker.)