Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det finns ju en massa recept med fetaost och lax på olika vis, men jag får en känsla av att det kan bli lite - mastigt?
*tassar bort till dejtingtråden*Jag är helt galet trött efter några dagar på nytt jobb. Maten blir såklart lidande och idag har jag gått loss i matbutiken, bara för att komma hem och vara för trött för att äta annat än mjölksyrad gurka. Var är min hemmaman? Jag behöver honom! Nu!
Inte vet jag vilket intryck du har av de män som då och då hänger i den, men jag betvivlar att du finner din hemmaman i någon av dem.*tassar bort till dejtingtråden*
Ehrm, det var väl kanske inte riktigt vad jag syftade på. Jag tänkte mig mer något i stil med att det är där jag kan avlägga rapport om hur många svar ajg får på min kontaktannons:Inte vet jag vilket intryck du har av de män som då och då hänger i den, men jag betvivlar att du finner din hemmaman i någon av dem.
Jag är helt galet trött efter några dagar på nytt jobb. Maten blir såklart lidande och idag har jag gått loss i matbutiken, bara för att komma hem och vara för trött för att äta annat än mjölksyrad gurka. Var är min hemmaman? Jag behöver honom! Nu!
Jag är helt galet trött efter några dagar på nytt jobb. Maten blir såklart lidande och idag har jag gått loss i matbutiken, bara för att komma hem och vara för trött för att äta annat än mjölksyrad gurka. Var är min hemmaman? Jag behöver honom! Nu!
Hemmaman sökes. Du har gedigna kunskaper i matlagning och är bekant med jiordens alla kök. Ordningsam, lyhörd och rik går du genom livet med min vilja som din lag.
Svar till Ett glas rött i väntan på maten, tack.
Observera den skånska diftongenHemmaman sökes. Du har gedigna kunskaper i matlagning och är bekant med jiordens alla kök. Ordningsam, lyhörd och rik går du genom livet med min vilja som din lag.
Va? Varför ska jag då ha hemmaman?Det är inte säkert att du får mat ändå...
Mycket bra råd! Tur du skrev det....och glöm inte uppge vilket indiskhak som är din favorit. Mvh Sållningsprocessen startar där.
Va? Varför ska jag då ha hemmaman?
Min partner dreglar och flämtar av lycka när jag läser upp din kontaktannons. Men han påpekar att hemmanstillvaron sällan utgör grund för höga inkomster. Vi tror snarare att du får tänka dig att själv vara hushållets huvudsakliga försörjare.Ehrm, det var väl kanske inte riktigt vad jag syftade på. Jag tänkte mig mer något i stil med att det är där jag kan avlägga rapport om hur många svar ajg får på min kontaktannons:
Hemmaman sökes. Du har gedigna kunskaper i matlagning och är bekant med jiordens alla kök. Ordningsam, lyhörd och rik går du genom livet med min vilja som din lag.
Särbon är väl ingen hemmaman. Han bor ju inte ens hemma, som hans titel antyder.Det är inte säkert att du får mat ändå...
Särbon är väl ingen hemmaman. Han bor ju inte ens hemma, som hans titel antyder.
Ärvda pengar?Min partner dreglar och flämtar av lycka när jag läser upp din kontaktannons. Men han påpekar att hemmanstillvaron sällan utgör grund för höga inkomster. Vi tror snarare att du får tänka dig att själv vara hushållets huvudsakliga försörjare.
Jag undrar om du på allvar har besinnat vad den ständigt ökande medellivslängden betyder för ens förutsättningar att få ärva minsta korvöre medan man är pigg nog att orka göra av med dem? Äldregenerationen är i TOPPFORM!Ärvda pengar?
Hälsa partnern att han är välkommen att provjobba trots bristande likviditet.
Förskott på arvet? Kanske partnerns föräldrar och gamla tante kan tänka sig att bistå med ett litet apanage, så att hen kan bli hemmaman OCH försörjare?Jag undrar om du på allvar har besinnat vad den ständigt ökande medellivslängden betyder för ens förutsättningar att få ärva minsta korvöre medan man är pigg nog att orka göra av med dem? Äldregenerationen är i TOPPFORM!