Men jösses! Det låter eländigt!Burkskinka, mimosa-sallad, kokt potatis, grönsallad, blue cheese-dressing, fetaost. Vattenmelon till efterrätt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men jösses! Det låter eländigt!Burkskinka, mimosa-sallad, kokt potatis, grönsallad, blue cheese-dressing, fetaost. Vattenmelon till efterrätt
Men jösses! Det låter eländigt!
Lunchen visade sig som en enorm och GOD salladsbuffé. När jag lassat på från den, upptäckte jag varmrätterna. Det blev en underbart lagom kokt torsfilé ovanpå alla grönsakerna. Chokladtryfflar till kaffet.
Vuxna behandlas ju i allmänhet bättre än barn. Så även på min KONFERANGS.Det är lite skillnad mot att föreläsa på skolor... Senast serverades vegetarisk lasagne - ja, eller det var vad anrättningen kallades. Jag smakade en liten tugga och det verkade bestå av rivna morötter och något kladdigt som smakade mjöl.... Det positiva med det var iofs att jag inte sabbade min bantning, vilket jag väldigt enkelt hade gjort om det hade varit god lasagne.
Stackars barn, säger jag.
Vuxna behandlas ju i allmänhet bättre än barn. Så även på min KONFERANGS.
Till middag igår fick jag
Gravad pilgrimsmussla
med lemoncurdskum, havtorn, stjälkselleri och äpple
Rimmad halstrad torsk
med grön ärtpuré, pak choi, romanesco, fänkål och musselsås
Till dessert någon sorts fantastiskt god chokladfondant el dyl med bärglass till.
Vinerna var goda.
Lunchen idag blev på nytt en stor salladsbuffé. Jag skippade varmrätten helt.
Kontinuerligt under de här två dagarna har jag fått goda kakor, chokladtryfflar, bärsmoothies och mycket annat smått och gott.
Väl hemma i misären vidtog en enkel ostmacka nu på kvällskvisten, men det räckte rätt bra.
Ja, nu lever jag gott på hullet ett tag.Och du rullade hem från den där tillställningen???
Nä. Jätte gott!Men jösses! Det låter eländigt!
Burkskinka är jätte gott!Förutom burkskinka tyckte jag det lät gott.
Jag åt sojakorv med bröd och ketchup till middag. Delicatoboll och en kopp te.
Burkskinka är jätte gott!
Med senap och mimosa sallad till så är det jätte gottJag har aldrig smakat. När burkskinka serverades i skolan tyckte jag den såg läskig ut och vägrade.
Smaken är som baken.Med senap och mimosa sallad till så är det jätte gott
Med senap och mimosa sallad till så är det jätte gott
Senap och mimosa? Det var...udda[/QUOTE
Senap på skinkan. Mimosa till. Kokta potatisar till