Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag brukar få kaffe och kaka hos frisören. Men du får alltså lunch hos gynekologen?Bjudlunch av min idol-gynekolog. Tydligen har hen som hobby att baka surdegsbröd, så till lunch blev det 3 sorters fantastiskt gott bröd med trevliga pålägg och grönsaker. Bonus: vi fick ta med oss överblivet bröd hem!
Mysigt med lite snittar och bubbel medan man ligger i stolen.Jag brukar få kaffe och kaka hos frisören. Men du får alltså lunch hos gynekologen?
Jag brukar få kaffe och kaka hos frisören. Men du får alltså lunch hos gynekologen?
Precls. Dock bör de kanske undvika att bjuda på svamp. Och skinkrosor.Mysigt med lite snittar och bubbel medan man ligger i stolen.
Vattenmelon till efterrättKarins lasagne med grönsallad till
Picknick i det gröna-ish med en värdelös engångsgrill. Gjorde inget, vi hade massor att äta och dricka och som en god mor såg jag till att ingen bourgogne gick till spillo. Vi hade så pass trevligt att vi under påverkan av pollen och ank-jakt bestämde oss för att göra om det imorgon.