Skratta du. Jag fasar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skratta du. Jag fasar.
Just basal kroppskännedom har jag(efter att jag lyckats övertyga mig själv om att ge det en chans och med rätt sjukgymnast) haft viss nytta av, men som med så mycket gör det antagligen mer skada än nytta för en ovillig utövare. Jag förstår din skepsis. Vi får se till att förhandla fram ett bra avtal med en traumaterapeut!Hoppas det!
Min sjukgymnast vill sätta mig i BÅDE mindfulness OCH basal kroppskännedom. Jag befarar att det leder till ytterligare behov av traumaterapi.
Förutom att jag inte riktigt vet vad det är, så fattar jag nog varför sjukgymnasten föreslår det. Jag är nog mer skräckslagen än ovillig, så att säga. Men skräcken genererar ju inte vilja, det gör den inte.Just basal kroppskännedom har jag(efter att jag lyckats övertyga mig själv om att ge det en chans och med rätt sjukgymnast) haft viss nytta av, men som med så mycket gör det antagligen mer skada än nytta för en ovillig utövare. Jag förstår din skepsis. Vi får se till att förhandla fram ett bra avtal med en traumaterapeut!
Det kanske inte alls är till någon nytta och min kunskap på området kanske är alltför begränsad, men vill du får du gärna PM:a.Förutom att jag inte riktigt vet vad det är, så fattar jag nog varför sjukgymnasten föreslår det. Jag är nog mer skräckslagen än ovillig, så att säga. Men skräcken genererar ju inte vilja, det gör den inte.
Du är en God Mor.Förfallet är monumentalt. Halsade precis en halv trocadero och åt upp ett kinderägg jag hittade. SPÖKDJURET behövde mat och jag höll på att somna med huvudet i micron.
Du är en God Mor.
Vad är skillnaden?!Eller wn DESPERAT MOR
Vad är skillnaden?!
Kanske inte till SPÖKDJUR som inte har fått sina tänder?Åh, den GODA serverar väl alfalfagroddar till mellanmål?
Nä, det hade faktiskt inte varit särskilt GOD MOR-aktigtKanske inte till SPÖKDJUR som inte har fått sina tänder?