Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Plus två på libanesiskt!
Mvh Falafel capital of Sweden
Kladdkakakaka låter godare än kladdkladdkaka i alla fall.Skottlands motsvarighet till ICA tycks förresten ha fått dille på svenska smaker och tipsade idag om recept på smörgåstårta. Det innehöll både vispgrädde, cream cheese och gräddfil.
De tipsade om kladdkakakaka också, men det sades i alla fall inget om såssås.
Partner har en "experimentell säsongsexcess" i ugnen. När den är klar får jag middag.
Allt är hemligstämplat så jag vet inte vad jag ska tro.Verkar excessen lovande eller är det mer experimentellt (dvs väldigt oklar slutprodukt)?
Gott med sparrislåda! Vad var joxet? @Petruska
bröd o enkel sallad hade jag valt.Ikväll vankas det musslor. Och eftersom jag är den enda i hushållet som äter detta blötdjur blir det ett helt nät bara till mig. Frågan är, nöjer jag mig med ett gott bröd till eller ska jag ge mig på att göra egna frites?
Musslor är så himla mättande att bröd räcker gott och väl.Ikväll vankas det musslor. Och eftersom jag är den enda i hushållet som äter detta blötdjur blir det ett helt nät bara till mig. Frågan är, nöjer jag mig med ett gott bröd till eller ska jag ge mig på att göra egna frites?
Oklart jox. Fetaost. Möjligen rester av lite andra ostkanter (siamesen går just nu på ostdiet och han ratar kanter samt vissa sorter). Kanske något ägg. Zest av citrus, oklart vilken. Något ägg eller ett par, tror jag.Ja joxet verkar intressant!