Och lämplig fyllning förutom ost?
Jag hör så mycket om dessa, men äter dem aldrig, det är därför jag frågar.
Jag har dumpat i diverse rester ( potatis, grönsaker, böönor mm ) och rejält med chili.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tror att det viktigaste är att inte glömma såssåsen.Och lämplig fyllning förutom ost?
Köpte mig en halvflaska Amarone före påsk och har sedan dess planerat att köpa en bit kött och steka till. Det var ändå mer än ett år sen jag gjorde det senast (stekte en bit kött, alltså). Men eftersom jag har lite svårt att ta mig för saker har det dröjt. Tills ikväll! Jag var ute och krattade gammalt gräs tills klockan var sju så jag orkade inte vänta på några potatisar eller så, utan det blev kött, ugnsstekt svamp och guacamole Gott var det hur som helst. Framförallt vinet.
Låter ljuvligt
Jag minns inte när jag stekte en bit kött senast. Var det nötkött?Köpte mig en halvflaska Amarone före påsk och har sedan dess planerat att köpa en bit kött och steka till. Det var ändå mer än ett år sen jag gjorde det senast (stekte en bit kött, alltså). Men eftersom jag har lite svårt att ta mig för saker har det dröjt. Tills ikväll! Jag var ute och krattade gammalt gräs tills klockan var sju så jag orkade inte vänta på några potatisar eller så, utan det blev kött, ugnsstekt svamp och guacamole Gott var det hur som helst. Framförallt vinet.
Jag minns inte när jag stekte en bit kött senast. Var det nötkött?
Amarone. Jag ska köpa en flaska Amarone.
Ja, det var mycket trevligt. Åts dessutom på altanen. Första gången i år. Sen är jag ju tyvärr en katastrof när det gäller att tillaga kött, men det blev inte så tokigt. Du kanske kan resa runt och ha lite kurser?
Jag kanske får göra det
Ryggbiff är en av mina favoritdetaljer att grilla, den har mer smak än oxfilé.
Så mycket minns jag att oxfilé är rätt smaklöst.Jag kanske får göra det
Ryggbiff är en av mina favoritdetaljer att grilla, den har mer smak än oxfilé.