På frågan "Vad ska vi äta till lunch?" fick jag svaret:
Men nu vill jag ju ha sparris?! Ack, grymma värld.
Jag vill också ha sparris! Det var fantastiskt när jag bodde i England, i maj och juni fanns alltid lokalt odlad sparris till minipris...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
På frågan "Vad ska vi äta till lunch?" fick jag svaret:
Men nu vill jag ju ha sparris?! Ack, grymma värld.
Det värsta måste vara den naivt leende emojin. Som att ostmacka är något att le åt!Hemskt. Bara hemskt
10 kr/500 gram på Hemköp.Jag vill också ha sparris! Det var fantastiskt när jag bodde i England, i maj och juni fanns alltid lokalt odlad sparris till minipris...
10 kr/500 gram på Hemköp.
Var?10 kr/500 gram på Hemköp.
10 kr/500 gram på Hemköp.
Göteborg. I alla fall både Masthuggstorget och Stigbergstorget. Spansk, fin.Var?
(Vårt närmsta Hemköp här i Tynnered tar fortfarande 40:- bunten senast jag kollade. )
Frölunda kanske är bättre med tanke på hur stor den är?Var?
(Vårt närmsta Hemköp här i Tynnered tar fortfarande 40:- bunten senast jag kollade. )
Funderar på det. Eller kanske fruktaffären på Frölunda torg? Den är rätt fantastisk ibland.Frölunda kanske är bättre med tanke på hur stor den är?
Stort BARN utlånat till kusiner och väntas åter i morgon. Jag planerade restaurangbesök åt mig, sambo och litet BARN.
Lilla barnet har en katastrofdag så jag får stryka restaurang och behöver en plan b.
Funderar på något plock? Kallt kan vara en fördel och förmodligen bra om det kan ätas på någorlunda civiliserat vis med en hand.
Jag har ingen inspiration.
Hjälp?!
#detljuvalivetmedsmåbarn
Risoniotto med champinjoner och ärter.
Sparrisen slut på Hemköp i Vrigstad.