Styrkekjamizzzar. heartJa, men det är ju bara att bita ihop
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Styrkekjamizzzar. heartJa, men det är ju bara att bita ihop
Styrkekjamizzzar. heart
Jag känner att jag började en ny kulinarisk livsstil igår och jag ser nu med spänning fram mot vilka delikatesser dagen har att erbjuda.
Bihustrun bjuder på middag, så vad kan rimligen gå fel?
Typ.... allt?
... allt?
Precis vad jag skulle skriva!
Efter många ryttarevenemang har jag kommit fram till att kall kokt korv är att föredra framför kall grillad..Imorgon ska jag förresten vara på hundutställning hela dagen. Räknar med matmisär samt trötthetsmisär (avfärd 06.00, gulp!). Gissar att lunch blir kall grillad korv med torrt korvbröd. Samt eventuellt nån trött delicatoboll. Det är bäst för alla inblandade att jag får sparris när jag kommer hem, det säger jag bara.
Jag vet inte vad jag ska äta idag!
Hur ska det gå?Inte vi heller
Hur ska det gå?
Vilket osökt får mig att tänka på mitt födointag igår. Dödstrist! Mackor, gröt, nötter, äpplen. Idag är en ny och bättre dag och ikväll firar vi födelsedagsbarn med göttig middag och matlagning halva dagen.Misär.
Sparris, parmesan och citron har ingått i nästan allt jag ätit senaste veckan(bortsett från igår, ingen sparris till gröten). Så vanvettigt gott!Jag lever på sparris just nu. Igår blev det bjudlunch med handledare och bihandledare på mycket trevlig restaurang - stekt sparris med parmesan och citron var en av rätterna på salladsbuffén, bara en sån sak! Medan jag sen lekte med BARNET lagade partnern baconlindad sparris på grillen, med en citronett gjord på grillad citron, samt tunnhyvlad lättstekt broccoli med hasselnötter. Vitt vin till. Så himla gott! Och ikväll ska vi äta sparris igen. Har inga som helst problem med den här dieten.
Vi har köpt lite bröd och sallad och ost och så
På frågan "Vad ska vi äta till lunch?" fick jag svaret:
Men nu vill jag ju ha sparris?! Ack, grymma värld.