Toppenvänner, kära du! Och garanterat för artiga att påpeka att det ramlar ut jord och lökskal när man öppnar kylskåpet.
Det är ju det jag säger - då behöver du ju inte skura ugnen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Toppenvänner, kära du! Och garanterat för artiga att påpeka att det ramlar ut jord och lökskal när man öppnar kylskåpet.
Fast ugnen är täckt av en blandning av olivolja och katthår.Det är ju det jag säger - då behöver du ju inte skura ugnen.
Fast ugnen är täckt av en blandning av olivolja och katthår.
Fast ugnen är täckt av en blandning av olivolja och katthår.
Visst gör det.Okej, låter inte helt fräscht, faktiskt. Jag är inte så känslig, men det där låter väl så där.
Alltså, det blir ju så hela tiden, men kattägaren jobbar väldigt mycket i juletid så det har inte åtgärdats.
Alltså, det blir ju så hela tiden, men kattägaren jobbar väldigt mycket i juletid så det har inte åtgärdats.
Julefriden är avklarad, nu är det all in med nyårsyra!Är katt ägaren i onåd? Betänk julefriden.
Verkligen! Jag minns den tid då kattägaren gick under namnet Hemmanallen. Det var innan hen blev kär i jobbet.Kattägaren borde prioritera Hemmets Skötsel.
Verkligen! Jag minns den tid då kattägaren gick under namnet Hemmanallen. Det var innan hen blev kär i jobbet.
Those were the days. Det är ändå fint att ha dem i minnet.Åh, den gamla goda tiden
Those were the days. Det är ändå fint att ha dem i minnet.
Jag hade gärna gjort något liknande och lagt mig vid 22, men omsorgen om VALPEN gör att vi lämnar stan.
Låter för övrigt som en fenomenalt trevlig nyårsplan! Här är det misär för det mesta pga Svansson. Även om jag får sällskap av @Ceta vilket är himla trevligt, så överskuggas ofta oron och ångesten kring fyrverkerier det som är trevligt. Men förhoppningsvis blir det lugnt så vi kan komma i säng strax efter 12.
Intressant - Kung Markattas alkoholfria bubbel kände jag inte till sedan tidigare, så du får gärna lämna en recension sedan om vad du tyckte! (Jag brukar däremot ofta tillsätta en skvätt av Kung Markattas ofiltrerade äppelcidervinäger i mitt kolsyrade vatten för att det ger en så fräsch "matcidersmak"!) Har smakat Chapel Hill (den vita) för flera år sedan och tycks minnas att jag gillade den. Sedan dess har jag "snöat in" först på Billabong (från Systembolaget) och nu senast på Richard Juhlins alkoholfria bubbel (finns både på Systembolaget och på ICA). Den senare blev bäst i test när ICA:s Buffé testade alkoholfritt bubbel. Minns också en mousserande rosé som heter Festivo som jag avnjöt till en fantastisk skaldjursbuffé - men det var på restaurang och jag har aldrig sett den säljas någonstans...
Edit: för att hålla mig till trådens ämne så kan jag ju tillägga att dagens middag blev rökta räkor med aioli. Har numera egna höns året runt (förut bara sommartid) och tack vare att de är unghöns får jag ägg även så här års - och godare aioli får man faktiskt leta efter! :-D
Det är ju så modern med rökaromer av olika slag, katthårsrökt vaddetnuärduskaservera?Fast ugnen är täckt av en blandning av olivolja och katthår.