Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
I det här vädret med all fukt? (eller ja, du kanske har något bättre isolerat boende än jag ) Inte länge - den kommer sjunka ihop och bli ledsen Det är vad jag tror iaf även om jag gärna hade velat vara mer positiv.. Men äh, det är ju värt ett försökJag har ingen aning om vad jag ska göra med den, hur länge tror ni att den håller sig? Det känns som om den skulle hålla sig rätt fint i skafferiet i några dagar... eller? Det är ju inte direkt som om det gör något om den blir torr
I det här vädret med all fukt? (eller ja, du kanske har något bättre isolerat boende än jag ) Inte länge - den kommer sjunka ihop och bli ledsen Det är vad jag tror iaf även om jag gärna hade velat vara mer positiv.. Men äh, det är ju värt ett försök
Massor av olja och hög värme.Hur kryddar ni era hemgjorda klyftpotatisar? Jag brukar använda flingsalt,timjan,peppar,vitlökspulver..men de blir alltid så trista och menlösa Nåt hemligt knep?
Hur kryddar ni era hemgjorda klyftpotatisar? Jag brukar använda flingsalt,timjan,peppar,vitlökspulver..men de blir alltid så trista och menlösa Nåt hemligt knep?
Vitlökspeppar - det var ngt nytt för mej!Paprikapulver, gärna den starka varianten. Eller rökt, men det har jag svårt att hitta. Chiliflakes är också välanvända hos mig. Och hellre vitlökspeppar än vitlökspulver för det tycker jag inte är så gott.
Finns i Haga, den där Curryaffären som ägs av en iranier som på något vänster försöker framstå som indier.Eller rökt, men det har jag svårt att hitta
Finns i Haga, den där Curryaffären som ägs av en iranier som på något vänster försöker framstå som indier.
De har allting! I alla fall alla kryddor, och så lite av varje i form av inläggningar, torkad frukt, nötter, marmelader. Lite brittiskt i tonen, delvis. (Som ett sätt att understryka sin indiska fejk-identitet, enligt iranska vänner.)Just det! Mina kineser gillar också den, jag tror att de har ett ganska brett asiatiskt utbud åt alla möjliga håll, så att säga Jag ska gå dit och köpa sumac någon dag, glömmer alltid bort det när jag är i krokarna.
Nej.Vågar jag erkänna att vi just lagt ihop en smörgåstårta till tonåringens kalas imorgon?
Det var tonåringen som ville att vi skulle göra smörgåstårta. Pappan föreslog köpt, men hon ville prompt ha hemgjord. Med äpple i.Nej.
(Vill tonåringen verkligen ha smörgåstårta?!)
Vilken originell tonåring! Men hon bör absolut få det hon vill ha på sin födelsedag!Det var tonåringen som ville att vi skulle göra smörgåstårta. Pappan föreslog köpt, men hon ville prompt ha hemgjord. Med äpple i.
Det var tonåringen som ville att vi skulle göra smörgåstårta. Pappan föreslog köpt, men hon ville prompt ha hemgjord. Med äpple i.