Scones med ost och apelsinmarmelad, te.
Gud så gott!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Scones med ost och apelsinmarmelad, te.
Varför har man dip till chips? Det är ju råäckligt.Jag har ätit chips. Med dip. Mår rätt illa nu. Gillar inte ens chips, så det var en dum idé rakt igenom.
Nää gott! Liksom guacamole till tortillachips och hommous till typ allt (även chips).Varför har man dip till chips? Det är ju råäckligt.
Varför har man dip till chips? Det är ju råäckligt.
Låter ju bättre än nåt mejeriproduktsklegg i alla fall.Ingen aning ejenkligen. Hade massa avokado dom behövde användas. Dip i mitt fall= guacamole-ish röra.
Låter ju bättre än nåt mejeriproduktsklegg i alla fall.
Men det känns helt fel att doppa redan i förväg überfeta chips i fet sås.
Men vad åååååt du?!Är. Så. Mätt.
Varför har man dip till chips? Det är ju råäckligt.
Återkommer till detta i morgon. Har varit på bröllopsfest och är full nu. Ska icke skriva saker då.Men vad åååååt du?!
Åh har du kollat på bläckis favoritprogram Say yes to the dress? Eller blev det något annat högkvalitativt på TLC som Sister wives eller Toddlers and Tiaras ? (seriöst, det sistnämnda programmet är helt sjukt!)Har en förklaring till. Skyller allt på @Killaloe som drog ner mig i träsket för märkliga dokumentärer. En del av det jag tittade på ikväll krävde klegg och transfetter.
Ska man nu äta fanskapen kan man göra det ordentligt.
Sån är jag med fulpizza, sunkkinamat (som dock blir allt svårare att uppbringa) och en del pubmat.Sån är jag med. Äter chips kanske en gång om året (förutom nachochips med salsa som jag kan peta i mig några här och där t.ex på AW eller annan buffé) och då äter jag typ räfflade dillchips med Holidaydipp. Äter aldrig upp allt och vill absolut inte ha det som blir över nästa dag, det är gott för stunden men äckligt efteråt.
Samma princip gäller McDonald's, Burger King och liknande. Får ett vansinnessug, äter med skräckblandad förtjusning, blir knökmätt och vill sedan inte ha det igen på typ ett år. Subway också, fast det blir jag sugen på oftare än en gång om året.
Sån är jag med fulpizza, sunkkinamat (som dock blir allt svårare att uppbringa) och en del pubmat.
Spelar Subway i den ligan? Jag har bara varit där en gång och minns det bara som VÄLDIGT slätstruket.
Åh har du kollat på bläckis favoritprogram Say yes to the dress? Eller blev det något annat högkvalitativt på TLC som Sister wives eller Toddlers and Tiaras ? (seriöst, det sistnämnda programmet är helt sjukt!)
Åh, även det ett program för @mandalaki Va?Bizarre Bodies! Tre armar, sug på den du.
Åh har du kollat på bläckis favoritprogram Say yes to the dress? Eller blev det något annat högkvalitativt på TLC som Sister wives eller Toddlers and Tiaras ? (seriöst, det sistnämnda programmet är helt sjukt!)
Åh, även det ett program för @mandalaki Va?