athena_arabians
Trådstartare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Verkar mer som spe-helg än konferangs, @VLMF .
Föredömliga arbetstider!Kan man verkligen tycka! Men vi har hunnit jobba lite med. 9-15:30 var tiderna igår, och 8:30-15 idag. Med en timmes lunch
Verkar mer som spe-helg än konferangs, @VLMF .
Nejnejnej. Det här låter som en spa-helg med vännerna eller på egen hand!Spe-helg? När man samlas hela arbetsplatsen för att håna varandra?
Nejnejnej. Det här låter som en spa-helg med vännerna eller på egen hand!
Lite team building activities på idrottsplanen är aldrig fel!Jag förstod det men kan ju aldrig låta bli att skoja om roliga typos
Lite som en skolresa, fast för vuxna.Lite team building activities på idrottsplanen är aldrig fel!
Och med bättre mat!Lite som en skolresa, fast för vuxna.
Och mindre kakförsäljning!Och med bättre mat!
Och mindre kakförsäljning!
Fler spe-helger åt anställda!
Idag avslutar vi arbetsveckan storstilat med köpta köttbullar, pulvermos, pulversås och rårörda lingon.
Greta/Viktor hävdar att det är vad som behövs idag och efter en dag med snålt intag pga åsikter från ovan nämnda så är det bäst att böja sig.
Imorgon ska vi spendera dagen på Strömsholm och lyssna på Carl Hester (hela FAMILJEN) och jag har planerat frukost på mjukt bröd med avokado, ost, skinka och tomat, Greta/Viktor får böja sig helt enkelt. Lunch blir något från de utlovade Foodtrucks som ska finnas på plats. Och så har jag bunkrat med äpplen, bananer och vindruvor.