Här blir det mest björnbär som ger skörd. Massor!
Helt underbart! Min balkongbjörnbär frös ihjäl
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här blir det mest björnbär som ger skörd. Massor!
Ja, mangold även här.Mangold glömde jag! Annars satsar jag på sånt som klarar sig på egen hand.
Har svurit över avsaknaden av islatte på jobbet eftersom jag inte klarar att dricka något varmt.
Och nu
Tjejerna i cafét på jobbet har skaffat en ismaskin så i morse fick jag islatte:live: så sanslöst gulligt!
Annars inleddes dagen med att jag kräktes i Gamla Stan och fick blodtrycksfall på centralen. Magiskt.
Inte gilla på det sista givetvis men vilken underbar personal på caféet
Äh, CELLKLUMPEN blir bara väluppfostrad av lite champagne.Misärdag sett till måendet som dock avslutades storstilat på operan med Trollflöjten, löjrom och ett glas champagne. Så fabulöst bra!
Och ja, champagne. Tror ett glas nån gång är bra för hälsan. Min BM är inte upprörd alls.
Misärdag sett till måendet som dock avslutades storstilat på operan med Trollflöjten, löjrom och ett glas champagne. Så fabulöst bra!
Och ja, champagne. Tror ett glas nån gång är bra för hälsan. Min BM är inte upprörd alls.
Har varit på bröllop i helgen! Bland annat ätit sushi och libanesisk buffé med trevligt sällskap ( )
Vilket sammanträffande, jag kunde ha skrivit precis samma sak ! Gott var det! Libanesiskt FTW .