Min make (MAKE?) är överlycklig. Det fanns både vegansk majonnäs och vegansk sriracha-majonnäs på Hemköp. Så nu ska han väl klägga majonnäs hela helgen, vi får se vad det blir för ätbart till oss andra.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
MAKE, givetvis. Din Andra Hälft. Den Enda Rätta.Min make (MAKE?) är överlycklig. Det fanns både vegansk majonnäs och vegansk sriracha-majonnäs på Hemköp. Så nu ska han väl klägga majonnäs hela helgen, vi får se vad det blir för ätbart till oss andra.
Min make (MAKE?) är överlycklig. Det fanns både vegansk majonnäs och vegansk sriracha-majonnäs på Hemköp. Så nu ska han väl klägga majonnäs hela helgen, vi får se vad det blir för ätbart till oss andra.
Med tanke på att de tu blir ett, är egentligen tvåsamhet ett underligt ord. Men SANT är ju det hela.
Men om man tänker så, så borde flersamhet vara ... samma sak.Med tanke på att de tu blir ett, är egentligen tvåsamhet ett underligt ord. Men SANT är ju det hela.