Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Deppig sallad till lunch. Det här med att vilja minska lite i vikt har sina sidor. Jag tänkte på @Hyacinth s påsar igår. Jag måste komma på några nya bra lunchrätter som är kalorisnåla och goda. Jag är trött på mina gamla.
Bara jag som känner mig som en like-galning i den här tråden? Men allt som typ alla skriver låter så himla trevligt och gott!
Här blir det bakad potatis med egen röra, det var extrapris på färska räkor!! Har även köpt lösgodis, Polly mint, sour cream/onion-chips och Sia Mintkola-glass. Jag och en kompis har fredagsmyyyys. Min förkylning ger mint-cravings.
Bakad potatis är sååå gott, man äter det för sällan! @Hyacinth
Jag har aldrig fått det att fungera till lunch, av någon anledning. Antingen äter jag jättemycket bröd till eller blir jag inte mätt. Till middag funkar det däremot.Soppor?
Alltså på riktiga grönsaker.
Bara jag som känner mig som en like-galning i den här tråden? Men allt som typ alla skriver låter så himla trevligt och gott!
Här blir det bakad potatis med egen röra, det var extrapris på färska räkor!! Har även köpt lösgodis, Polly mint, sour cream/onion-chips och Sia Mintkola-glass. Jag och en kompis har fredagsmyyyys. Min förkylning ger mint-cravings.
Jag känner likadant. Likear typ 100 gånger mer än jag skriverag som känner mig som en like-galning i den här tråden? Men allt som typ alla skriver låter så himla trevligt och
Jag känner likadant. Likear typ 100 gånger mer än jag skriver
Tyvärr lite besviken! Hade velat ha kraftigare mintsmak och mer kola, den var lite mesig och mest söt. Kanske lite smält after eight på..? Pollysarna var jättegoda dockJag har typ två skedar kvar av mintkolaglassen. Dreglar av bara tanken