Det måste jag prova @Anna
Är det kakaopulver efter eget tycke och smak?
Precis! Jag hade nog i två-tre teskedar men hade kunnat ha mer utan besvär!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det måste jag prova @Anna
Är det kakaopulver efter eget tycke och smak?
På kort sikt är det figurkontrollerande underkläder som gäller.Skulle ha gjort grönsakssoppa idag (ett desperat försök att komma i bokmässemiddagsklänningen ... ). Men grannen hade "fått lite rester över" efter igår och ville att vi skulle hjälpa till att bli av med dem. Jo visst. Ett halvt köksbord med parmaskinka, honungsmelon, potatissallad (god), små kycklingspett, mozzarella, goda ostar och nybakt surdegsbröd är inte vad jag skulle kalla "lite rester" ... Nu kan jag rulla till bokmässan ...
På kort sikt är det figurkontrollerande underkläder som gäller.
Det är till exempel sådana där strumpbyxor som också är lite stabila i materialet och så att säga håller ihop mag- och rumppartiet en aning och skapar en linje som är mer slät än bubblig. Mycket användbart under klänningen, om man nu ska ha klänning på sig. Jag hade det tex under långklänningen när jag promoverades, en årligen återkommande middag tex pga bokmässa hade däremot inte fått mig att ta till sådana extrema åtgärder. Det finns ju jeans.Att halvera sin vikt på tre dagar gå så där... Några figurkontrollerande underkläder (vad ÄR det Petruska???) finns inte i sortimentet. Så det fick bli en enkel omelett med grönsaker idag. Fredag - söndag blir det hotellfrukostar och bjudmiddagar på tjusigare etablissemang ... får ta tag i viktkontrollen igen nästa vecka.
Att halvera sin vikt på tre dagar gå så där... Några figurkontrollerande underkläder (vad ÄR det Petruska???) finns inte i sortimentet. Så det fick bli en enkel omelett med grönsaker idag. Fredag - söndag blir det hotellfrukostar och bjudmiddagar på tjusigare etablissemang ... får ta tag i viktkontrollen igen nästa vecka.
Middagen, ja. Vad är väl en bal på slottet.Underbar turkisk frukost på stan. Deppig sallad till lunch. Middagen är ännu ett oskrivet blad.
Att halvera sin vikt på tre dagar gå så där... Några figurkontrollerande underkläder (vad ÄR det Petruska???) finns inte i sortimentet. Så det fick bli en enkel omelett med grönsaker idag. Fredag - söndag blir det hotellfrukostar och bjudmiddagar på tjusigare etablissemang ... får ta tag i viktkontrollen igen nästa vecka.