Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså, det här med bönpasta ... är det något man normalt sett drabbas av brutalt magknip och gaser av??? Av två möjliga personer har två drabbats av detta. Av en enkel kycklingsallad med egenodlade grönsaker, några ägg.
Det kanske beror på vilken sorts bönpasta och hur mycket böner en normalt sett äter? (spånar bara)
Jag kan äta rätt stora mängder bönpasta utan att märka det minsta, mer än den vanliga matkoman
Matmisär efter gårdagens elände. Noll aptit och överlever tack vare svärmors tunnbröd.
Mexikansk couscouspanna! Äts med god aptit av min kräsna son som av princip vägrar vegetariskt annars. Har bjudit barn på den och de har älskat den. Säkert mycket på grund av att man äter med nachochips istället för bestick tror jag.. "Kan jag få mer bestick, tack?"Dagens problem:
Vi får oväntat besök. Av sådana där människor som tycker att kött ingår i varje måltid och som dessutom har barn som inte kan äta soppa och dylikt (svampsoppa på matlistan idag). Personerna äter "svensk husmanskost" och verkar inte helt övertygade om att annat är ätbart. Oftast brukar vi göra tacos när sådana människor kommer (sojafärs ftw) men det åt vi i helgen, så inte så pepp på det.
Vad ska vi äta?!
Om svampen redan är inköpt: pasta med svampsås?Dagens problem:
Vi får oväntat besök. Av sådana där människor som tycker att kött ingår i varje måltid och som dessutom har barn som inte kan äta soppa och dylikt (svampsoppa på matlistan idag). Personerna äter "svensk husmanskost" och verkar inte helt övertygade om att annat är ätbart. Oftast brukar vi göra tacos när sådana människor kommer (sojafärs ftw) men det åt vi i helgen, så inte så pepp på det.
Vad ska vi äta?!
Vad var gårdagens elände? (Kan ha läst men glömt..)
Min ena kisse Tassa tassade vidare till katthimlen (njurarna hade gett upp). Dvs min aptit sa morsning och goodbye, jag är inte en tröstätare...