Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det här med bedrövliga välsignelser. Visste man inte bättre kunde man tro att det var en contradiction in terms.
Efter vad jag har hört... Ja.Alltså, det här med bönpasta ... är det något man normalt sett drabbas av brutalt magknip och gaser av??? Av två möjliga personer har två drabbats av detta. Av en enkel kycklingsallad med egenodlade grönsaker, några ägg.
Efter vad jag har hört... Ja.
Bortsett från magknipet, var bönpastan god?Fler som har samma erfarenheter??? Så trist i så fall.
Bortsett från magknipet, var bönpastan god?
Fler som har samma erfarenheter??? Så trist i så fall.
Åh, rapportera gärna om moussen! Kokosgrädde är gott men lite svåranvänt, tycker jag. Lite för sött att ha i mat, enligt min mening. Men gott, och LÅTER gott, ingen ko inblandad och ej heller någon laktos!Igår åt jag rester, typ. Några köttbullar, ett par skivor skinka, någon sked potatissallad och en hög morotsstavar.
Senare på kvällen testade jag morotsmarmeladen på rostad bohuskaka, en med camembert och en med gorgonzola. Den blev väldigt fast efter att ha stått i kylen, så det gäller väl att ta ut den ett tag innan den ska ätas.
Gårdagens projekt blev "måntorkade" tomater (som inte har torkat än, får köra en vända till) och kiwimarmelad. Kiwimarmeladen var himla god, kiwisarna verkar billiga nu så det kan rekommenderas om man gillar syrligt. Skulle vara citron i men jag tycker att 13:- för EN citron är fullständigt hutlöst så hade i limejuice istället.
Ikväll kommer en kompis på middag, jag lagar torskrygg på bädd av haricots verts med dill, pepparrot och ev. citron om jag kan överkomma spärren annars blir det lime där med. Jag är inte knusslig. Till efterrätt ska jag testa att göra chokladmousse på kokosgrädde. Väninnan håller på med lite paleo och sånt, så jag vill prova något lite åt det hållet. Tänker halvtinade bär till.
Åh, rapportera gärna om moussen! Kokosgrädde är gott men lite svåranvänt, tycker jag. Lite för sött att ha i mat, enligt min mening. Men gott, och LÅTER gott, ingen ko inblandad och ej heller någon laktos!
Grattis! Hur är det med kaffe, är du en kaffedrickare? När jag var VÄLSIGNAD klarade jag absolut inte av kaffe och jag är en stordrickare i vanliga fall så det var inget kul.Frukost det är STORT! Grekisk yoghurt och en fralla.
Grattis! Hur är det med kaffe, är du en kaffedrickare? När jag var VÄLSIGNAD klarade jag absolut inte av kaffe och jag är en stordrickare i vanliga fall så det var inget kul.